امام‌جمعه اهواز با محکومیت توهین و جسارت به قرآن و اهل بیت (ع) گفت: هرگاه در عالم اسلام قلب‌ها به هم نزدیک‌تر شوند، کفار شروع به جسارت کردن به قرآن و اهل بیت (ع) می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۱۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ 21 July 2023

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی و فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار کرد: اگر مرزی مورد تعرض قرار گرفت با هیچ توجیهی نمی‌توان تعلل کرد چراکه درصورت جاگیر شدن دشمن، عقب راندن آن برای جامعه اسلامی هزینه‌بر خواهد بود.

وی افزود: بی‌توجهی‌های موجود نتیجه ۲ دهه غفلت در ایران اسلامی است و اگر برخورد نشود، شبکه سازی دشمن از طریق رسانه و هنر بر ما غلبه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اهمیت موضوع حجاب در کشور گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی تمام قد پای کار است اما برادران و خواهران نیز باید تذکر زبانی را در دستور کار قرار دهند که اگر این اتفاق رخ دهد اثرگذاری بسیار بالایی دارد.

وی افزود: مسئله حجاب نفی حکم ضروری در اسلام نیست بلکه سران استکبار جامعه بشریت را هدف قرار داده‌اند و تا زمانی که خانواده را متزلزل نکنند، دست بردار نیستند.

حجت الاسلام موسوی فرد اظهارکرد: دشمن با برنامه و با استفاده از مسیرهای آسان، بی‌حجابی را رواج می‌دهد لذا بی‌تفاوتی به این موضوع بسیار خطرناک‌ است.

وی افزود: هیچ آزمون و امتحانی در تاریخ بشریت سخت‌تر از همراهی با امام نیست و باید در این مسیر گام برداریم.

امام جمعه دزفول بیان کرد: باید ترازوی ما همسان با ترازوی امام باشد و تا آخرین قدم همراه امام باشیم لذا در کنار امام بودن سخت است.

وی با بیان اینکه در عالم بشریت امتحانی سخت تر از حادثه عاشورا نبوده و نیست، افزود: اصحاب سیدالشهدا همه محاسبات را شکستند و تا آخرین لحظه در کنار امامشان بودند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه اصحاب امام حسین (ع) علاوه بر همراهی کردن و جان دادن در راه ایشان، آبرویشان را هزینه کردند، گفت: فضای آن موقع را به گونه‌ای آلوده کرده بودند که هر کس همراه امام حسین (ع) بود، متهم بود.

وی افزود: حضرت ابوالفضل (ع) لحظه ای از اعتقاد به امامش تردید نکرد و در راه او گام برداشت و به شهادت رسید؛ همچنین عهد و پیمان سلمان فارسی و مقداد با پیامبر و ائمه مثال زدنی است.

حجت الاسلام موسوی فرد بیان کرد: وقتی برای پدر و مادری محرز شد که جوانی مومن است و توانایی کار کردن دارد باید دخترش را به او بدهد و به سیره و مبانی اهل بیت (ع) توجه کند.

وی افزود: اجتماعات همه هیات ها و دسته‌جات استان باید در روز تاسوعا و عاشورا باشد زیرا اثرگذاری بسیاری خواهد داشت لذا تقاضا دارم تمام‌ هیات‌ها در یک نقطه جمع شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: با توجه به اینکه جمعه هفته آینده روز عاشورا است می‌توان همه هیات ها را به سوی نماز جمعه هدایت کرد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار