کد خبر: ۱۱۱۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ 26 June 2023

شهردار آبادان  گفت: شهرداری آبادان برای خدمات رسانی به زائران در همایش معنوی پیاده روی اربعین حسینی آمادگی کامل دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه‌پور در نشست هماهنگی ستاد اربعین حسینی که با حضور مسوولان استانی، فرماندار ویژه، رئیس شورای اسلامی شهر و مسوولان آبادانی برگزار شد اظهار کرد: با هماهنگی و همفکری که با اعضای شورای شهر شد امسال اقدامات مناسبی بر خلاف سالهای گذشته برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد:بهسازی سرویس‌های بهداشتی در ورودی شهر، احداث مجموعه رفاهی در موقعیت مواکب آبادان واقع در شلمچه، احداث مجموعه خدمات رفاهی در میدان فرودگاه، خرید ۲ دستگاه یخ‌ساز سیار، تکمیل سایه‌بان و مه‌پاش در مرز شلمچه، خرید یک دستگاه کانکس یخچالی، خرید خودرو حمل زباله، خرید یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی و خرید یک دستگاه خودرو کمپرسی در دستور کار شهرداری آبادان قرار دارد که پس از تصویب لایحه اجرایی شدن آنها آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه ستاد اربعین شهرداری تشکیل شد، افزود: شهرداری آبادان آمادگی دارد همانند عید نوروز با چاپ بروشورهای راهنما، به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی کند، همچنین ۲ مضیف در ورودی از سمت اهواز و میدان فرودگاه بعنوان ایستگاه راهنمای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

کاوه‌پور اظهار کرد: برای نصب باکس‌های زباله و استقرار نیروهای خدماتی آمادگی لازم را داریم ضمن اینکه احداث سرویس های بهداشتی و حمام در مسیر زائران اربعین حسینی از دیگر برنامه های شهرداری می باشد.
در این نشست نماینده ستاد اربعین حسینی استان خوزستان و فرماندار ویژه آبادان از اقدامات شهردار آبادان در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی تشکر و قدردانی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار