مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: رتبه‌بندی باید به ارتقای شأن و جایگاه معلمان در جامعه منجر شود بنابراین همه تلاش‌ها باید بر اجرای کامل این طرح متمرکز شود.
کد خبر: ۱۱۱۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸ 23 July 2023

مسعود حمیدی‌نژاد امروز (اول مردادماه) در جمع مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان خوزستان، اظهار کرد: بازگشایی باشکوه مدارس در مهرماه به عنوان یک برنامه اولویت‌دار در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد و همه تلاش‌ها برای اجرای پروژه مهر به کار گرفته می‌شود بنابراین باید همه امکانات برای بسترسازی آغاز مهر، بسیج شود.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های کیفیت‌بخشی آموزشی در مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان خوزستان، گفت: طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی به عنوان یک طرح پیشرو در حوزه کیفیت‌بخشی شروع‌کننده یک حرکت امیدبخش در سطح استان خوزستان بود و برکات فراوانی را در آموزش به همراه آورد و گامی مهم برای تحقق عدالت آموزشی در مدارس استان بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه اجرای پروژه جامع رتبه‌بندی معلمان در کشور بزرگترین و اثربخش‌ترین اقدام دولت بود، خاطرنشان کرد: رتبه‌بندی باید به ارتقای شأن و جایگاه معلمان در جامعه منجر شود بنابراین همه تلاش‌ها باید بر اجرای کامل این طرح متمرکز شود. بدون شک تلاش‌های انجام‌شده در بحث رتبه‌بندی، تلاش‌های ارزشمندی بود و همکاران متولی این امر در اداره‌کل و مناطق و نواحی به صورت جهادی برای اجرای هر چه بهتر این طرح گام برداشتند که شایسته تقدیر و تشکر است.

حمیدی‌نژاد با اشاره به فعالیت پایگاه‌های تابستانه گفت: پایگاه‌های تابستانه باید به صورت ویژه با هدف خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان در طول تابستان و در قالب ساماندهی اوقات فراغت فعالیت کنند. یکی از مهمترین اقدامات آموزش‌ و پرورش خوزستان در راستای استفاده هر چه بهتر از اوقات فراغت، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت دانش‌آموزی است‌. در ایام تابستان بیش از ۱۵۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام خواهند شد. هدف از این اردوها آشنایی با دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف صنعتی، اقتصادی، عمرانی و نظامی است.

وی در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان یادآور شد: ثبت‌نام دانش‌آموزان باید بر اساس عدالت‌محوری و با نظارت پیوسته و رعایت شیوه‌نامه‌های مصوب وزارتی و استانی انجام شود. از همه ظرفیت‌های نظارتی از جمله همکاران حوزه ارزیابی عملکرد و بازرسان افتخاری استفاده خواهد شد تا شاهد اجرای برنامه‌های ستاد ثبت‌نام به بهترین شکل باشیم.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار