سرپرست هیات وزنه برداری استان ایلام اظهار داشت : بانوان وزنه بردار ایلامی در مسابقات وزنه برداری بانوان کشور با کسب عنوان ارزشمند طلا و نقره، پس از استان خوزستان به مقام نایب قهرمانی رسیدند.
کد خبر: ۱۱۱۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ 25 July 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حمید ملکی  افزود :  مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری بانوان کشور در تاریخ ۲۶ و ۲۷ تیر در استان اردبیل برگزار شد که تیم اعزامی بانوان نوجوان استان در قالب سه ورزشکار به این مسابقات قهرمانی اعزام شدند و خوش درخشیدند.

وی گفت : تیم استان با ترکیب حنانه بیژنی در وزن ۴۹ کیلوگرم، بهار بدیعی در وزن ۸۱ کیلوگرم و الینا شکری در وزن ۸۱+ کیلوگرم در این مسابقات شرکت کردند که در نهایت بهار بدیعی با کسب سه مدال طلا قهرمان کشور شد و توانست بر سکوی نخست مسابقات بایستد، همچنین حنانه بیژنی با کسب یک مدال طلا و دو نقره بر سکوی دوم مسابقات ایستاد. 

ملکی ادامه داد : در این مسابقات توانستیم بانوان استان ایلام را به مقام نایب قهرمانی کشور برسانیم و ثابت کنیم با برنامه ریزی مدون و حساب شده و تمرکز بر سه اصل جذب، تثبیت و رشد به منظور شناسایی و به فعلیت رساندن استعدادهای استان، به وزنه برداری ایلام در کشور اعتبار ببخشیم. 

وی بیان داشت : نایب قهرمانی استان ایلام در کشور نقطه عطفی در تاریخ ورزش استان است و نشان میدهد که ما ظرفیت ها وپتانسل های بالقوه ای داریم که مسئولان استان باید بدان توجه ویژه ای داشته باشند. 

سرپرست هیات وزنه براری استان ایلام در پایان یادآور شد: موفقیت بانوان وزنه بردار ایلامی در کسب عنوان ارزشمند نایب قهرمانی کشور و کسب مدال‌های رنگارنگ طلا و نقره و پیشی گرفتن از استان‌های برخوردار از جمله تهران، اصفهان، فارس، مازندران، آذربایجان و حتی اردبیلِ میزبان تنها با سه ورزشکار در سه وزن، افتخار بزرگی است به همین دلیل خواستار حمایت مسئولان جهت ایجاد انگیزه در ورزشکاران هستیم. /ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار