مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال از مجموع ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار راه‌آهن استان سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تخصیص داده شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴ 03 August 2023

به گزارش تابناک چهار محال و بخیاری و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مقصودی به انجام خاک‌برداری‌ها، خاک‌ریزی‌ها و ساخت پُل‌های آب‌رو طرح راه‌آهن اشاره کرد و گفت: در این طرح ۱۵ دستگاه تونل به‌طول پنج هزار و ۲۰۰ متر طراحی و ساخت بیشتر آن‌ها انجام شده است.
وی تکمیل زیرسازی راه‌اندازی چهارمحال و بختیاری را نیازمند ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار دانست و افزود: این طرح جزو طرح‌های دارای اولویت نخست در استان به‌شمار می‌رود.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: البته قرار بود ۴۰ درصد هزینه‌های ساخت راه‌اندازی مبارکه به سفیددشت به شهرکرد از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تامین شود که این مهم در میان کار محقق نشد و تمامی هزینه‌های به عهده وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.‌ی یادآور شد: در دولت سیزدهم مجوز ماده ۲۳ برای طرح‌های مهمی در حوزه راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری مانند جاده‌های سامان به قراقوش، سورشجان به سودجان شهرستان شهرکرد، باباحیدر شهرستان فارسان به چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ و ورودی اردل گرفته شد.
مقصودی گفت: در دولت سیزدهم سه هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات تهاتُر نفت برای تکمیل جاده ناغان شهرستان کیار به‌سمت کارون ۴ به ایذه اختصاص پیدا کرد.
وی افزود: در دولت سیزدهم همچنین هشت هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات تهاتُر نفت، سه هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوبات سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری و سه هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۵۶ اختصاص داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار