مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان از افزایش سرانه ورزش دانش آموزی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ 04 August 2023

مسعود حمیدی نژاد در حاشیه مراسم استقبال از مدال آوران خوزستانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت‌های جهانی اظهار کرد: به این کشتی گیران، خانواده هایشان، مربیانشان و معلمان آن ها تبریک می گویم. همچنین از مدیرکل ورزش استان که اهتمام ویژه ای در اعزام این ورزشکاران به رقابت های جهانی داشت، قدردانی می کنم. این مدال آوران افتخار استان خوزستان هستند.

وی ادامه داد: از سال گذشته با توسعه ای که در بحث ورزش استان خوزستان انجام شد، سرانه ورزشی در مدارس استان حدود ۴۵ هزار متر مربع افزایش پیدا کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه طبیعتاً در کنار این مهم نیز برنامه استعدادیابی در مدارس را هم داریم،گفت: در ایذه خانه کشتی دانش آموزی راه اندازی شد که خوشبختانه ثمرات آن را شاهد هستیم.

رقابت های کشتی فرنگی جهانی چهارشنبه شب با قهرمانی تیم ملی ایران در ترکیه به پایان رسید که خوزستانی ها خوش درخشیدند و از چهار مدال تیم ملی، سه مدال آن توسط فرنگی کاران خوزستانی‌ به دست آمد.

پیام احمدی بلوطکی در وزن ۴۸ کیلوگرم به مدال طلا رسید، احمدرضا محمدیان در وزن ۷۱ کیلوگرم صاحب گردن آویز نقره شد و امیرحسین عبدولی در وزن ۱۱۰ کیلوگرم مدال برنز را به خود اختصاص داد.

منبع/ایسنا

برچسب ها: کشتی فرنگی ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار