امام جمعه موقت گرگان گفت: برای جهاد تبیین در میان این همه کثرت رسانه، به معرفت و آگاهی نیاز است.
کد خبر: ۱۱۱۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ 04 August 2023

به گزارش تابناک گلستان به نقل از خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های امروز نماز جمعه گرگان با بیان این مطلب افزود: دشمنان تلاش می‌کنند فرزندانمان را از مکتب اهل بیت (ع) جدا کنند، ولی اگر همه دنیا را دهند به قیمت ذره‌ای از این مکتب نخواهد بود. جهاد تبیین به معرفت و آگاهی نیاز دارد

حجت الاسلام برقرار خاطرنشان کرد: اغتشاشات پارسال هشداری بود که دشمنان به کم قانع نیستند و این مسائل به تبیین و روشنگری نیاز دارد.

وی تاکید کرد: علما، دانشمندان و نخبگان، وظیفه سنگین تری دارند و باید مردم را روشن کنند.

حجت الاسلام برقرار گفت: اگر دشمنان از جامعه اسلامی راضی باشند باید در دینداری خود شک کنیم چرا که هیج زمانی جامعه اسلامی مورد رضایت کفار نخواهد بود.

وی افزود: تنها قانون و وحی الهی است که انسان‌ها را هدایت می‌کند و از مشکلات نجات می‌دهد.

امام جمعه موقت گرگان در ادامه با اشاره به ۱۸ مرداد روز بزرگداشت مدافعان حرم و تجلیل از اُسرا و مفقودین گفت: مدافعان حرم فرزندان پرورش یافته مکتب اهل بیت (ع) هستند و شجاعت این رزمندگان اسلام ستودنی است.

حجت الاسلام برقرار افزود: پیروان امام علی (ع) همانند حاج قاسم سلیمانی، شجاع و نترس هستند و در هیچ صحنه نبردی عقب نشینی نمی‌کنند.

وی همچنین با اشاره به سالروز تاسیس نهاد مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این شورا به فرمان امام راحل در سال ۱۳۵۸ تاسیس شد و باسابقه‌ترین نهادی است که مردم را در مناسبت‌های مختلف بسیج می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار