رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از خدمات‌رسانی ۲۰۰ نیروی درمان و اورژانس به زائران اربعین در مرز چذابه و مسیرهای منتهی به این مرز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ 05 August 2023

دکتر فرهنگ کره‌بندی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی اربعین حسینی و آمادگی برای خدمات‌دهی به زائران اظهار کرد: از ۲۸ مردادماه تا ۱۸ شهریورماه، نیروهای اورژانس برای خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه مستقر می‌شوند.

وی افزود: اورژانس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مسیر راهپیمایی زائران از منطقه عین دو اهواز، حمیدیه، سوسنگرد، بستان تا مرز چذابه و نقطه صفر مرزی را پوشش می‌دهد.

کره‌بندی بیان کرد: هفت دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۳۰ دستگاه آمبولانس و چهار فروند بالگرد و بیش از ۲۰۰ نیروی درمان و اورژانس برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر لزوم انجام راهپیمایی در ساعاتی که شدت گرمای هوا کمتر است، گفت: در این مدت درمانگاه مرکزی، درمانگاه تأمین اجتماعی و درمانگاه ارتش و ۱۰ سالن سرد در مرز چذابه مستقر خواهند شد. با توجه به گرمای هوا و خطر گرمازدگی، زائران می‌توانند مدت زمان کوتاهی در سالن‌های سرد حضور پیدا کنند تا شرایط‌شان پایدار شود و در طول مسیر نیز می‌توانند در صورت نیاز با ۱۱۵ تماس بگیرند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار