معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ عدد انواع تابلو و علائم (اخطاری، انتظامی) در طول محور‌های استان نصب شده است.
کد خبر: ۱۱۱۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷ 07 August 2023

به گزارش تابناک لرستان به نقل از خبرگزاری فارس، مسعود امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران به عملکرد اداره ایمنی و حریم راه لرستان در سال جاری اشاره کرد و اظهارداشت: باهدف ایمن سازی راه‌های استان، ۲ هزار و ۱۶۵ کیلومتر از محور‌های اصلی، فرعی و روستایی استان لرستان خط کشی شده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۲ هزار و ۳۰۰عدد تابلو و علائم اخطاری و انتظامی، ۸۰ عدد تابلوی اطلاعاتی و مسیرنما، ۷ هزار و ۹۹۲ عدد چشم گربه ای، بیش از ۲هزار و ۶۳ عدد استوانه ایمنی، ۵۲۱عدد بشکه ایمنی، ۱۵۰ کیلومتر شیار لرزاننده و هزار و ۹۷۰ عدد سرعتکاه در طول محور‌های استان نصب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: نگهداری و بروزرسانی ۱۴۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محور‌های استان از دیگر اقدامات شاخص استان بوده است، و از سوی دیگر با تشکیل اکیپ‌های نظارت روشنایی، به صورت روزانه وضعیت روشنایی در سطح شهرستان‌ها رصد و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که درصورت مشاهده نقص و یا خاموشی بلافاصله عملیات رفع نقص انجام می‌شود.

امیری به حفاظ‌های نصب شده در محور‌های استان اشاره کرد، افزود: در راستای ایمنی راه‌ها نیز در این مدت بیش از ۲۵کیلومتر نیوجرسی ۴متری تهیه و نصب و هزار و ۶۵۵ عدد نیوجرسی آشکار سازی شده، همچنین بیش از ۱.۵ کیلومتر گاردریل در محور‌های استان تهیه و نصب شده است.

وی با بیان اینکه ۸۲۸ پرونده در حوزه حریم راه در سال جاری بررسی شده است، گفت: از این تعداد برای ۵۷۱ پرونده مجوز صادر و با ۳۸۶ پرونده مخالفت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار