معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین اطلاعات از ثبت نام اینترنتی داوطلبان نمایندگی مجلس توضیح داد.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ 08 August 2023

سید جواد هاشمی مهر در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آخرین جزئیات از روز دوم ثبت نام اینترنتی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از فردا می‌توانند پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس را از طریق سامانه‌ای که ستاد انتخابات کشور تعریف کرده را انجام دهند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد همچنین اظهار داشت: نخبگان سرآمد هر جامعه‌ای هستند و اگر به حوزه انتخابات ورود کنند می‌توانیم هم از ظرفیت روشنگری آن‌ها در جامعه استفاده کنیم هم اینکه حضور آن‌ها در انتخابات موجب افزایش مشارکت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود.

هاشمی‌مهر با بیان اینکه حضور نخبگان به برگزاری یک انتخابات پرشور کمک می‌کند، افزود: اگر نخبگان وارد مجلس شوند به داشتن مجلسی آگاه و کارآمد که می‌تواند برنامه‌ها و قوانین خوبی برای کشور تصویب و وارد مرحله اجرایی کند کمک خواهیم کرد.

وی بیان کرد: لذا از نخبگانی که توانایی و ظرفیت نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند و از شاخصه‌های مهم علمی بهره‌مند هستند برای ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابت مجلس شورای اسلامی دعوت می‌شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار