بیرجند- مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: هفت هزار و ۶۰۰ نفر از استان برای شرکت در مراسم اربعین ثبت نام کردند.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰ 08 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از مهر، حسین دستگردی در گفتگو یی اظهار کرد: برای شرکت در مراسم باشکوه پیاده روی اربعین حدود هفت هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی ثبت نام کردند که از این تعداد حدود پنج هزار نفر با پرداخت بیمه ثبت نام خود را قطعی کرده‌اند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیشتر هزینه سفر اربعین به هزینه حمل و نقل برمی‌گردد، افزود: در مورد تأمین ناوگان حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفته است.

دستگردی ادامه داد: با توجه به تعیین ظرفیت مرز‌ها از علاقمندان به شرکت در همایش پیاده روی اربعین درخواست داریم که هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت نام در سامانه سماح اقدام کرده و آن را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

وی افزود: زائرانی که قصد شرکت در مراسم پیاده روی اربعین را دارند، می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی samah.haj.ir و یا حضور در دفاتر و شرکت‌های خدمات زیارتی اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: بر اساس گفته مسئولان کشوری بانک مرکزی هر زائر اربعین می‌تواند ۲۰۰ هزار دینار عراقی دریافت کند، ولی هنوز جزئیات دقیق آن مشخص نشده است.

دستگردی یادآور شد:، ولی در مورد حج تمتع زائران خراسان جنوبی به راحتی به شعبه تعیین شده مراجعه و ارز خود را دریافت می‌کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار