شهردار کرمان از برگزاری جشنواره شهر و رسانه «مردم‌آباد» با هدف ارج‌نهادن به رسانه‌ها و خبرنگارانی که چالش‌های شهری را دنبال می‌کنند، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷ 08 August 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سعید شعرباف شهردار کرمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار، اظهار داشت: سلامت جامعه، مرهون چشم ناظر و قلم نویسای خبرنگاران است.

وی با بیان اینکه مسیر رشد و توسعه هر شهر وابستگی مستقیم به پویایی جامع مطبوعاتی و رسانه‌ای آن شهر دارد، گفت: بی‌تردید خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و مطبوعات کرمان با بازتاب مطالبات شهروندان و رصد عملکرد مسئولان، تصویری واضح و روایتی شفاف از مشکلات موجود جامعه را ارائه می‌کنند.

شهردار کرمان با اشاره به نقش بی‌بدیل و غیرقابل انکار خبرنگاران در مسیر آگاهی‌بخشی، شفاف‌سازی و بیان چالش‌ها و مشکلات جامعه بیان کرد: در این راستا جشنواره شهر و رسانه «مردم‌آباد» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره شهر و رسانه «مردم‌آباد»، فرصتی برای تقدیر و ادای دِین شهرداری کرمان به اهالی رسانه شهر کرمان است، گفت: این جشنواره با هدف ارج‌نهادن به رسانه‌ها و خبرنگارانی که موضوعات و چالش‌های شهری را دنبال می‌کنند، برگزار خواهد شد.

شعرباف، با تقدیر از تمام رسانه‌های کرمان که برای رشد و توسع متوازان این شهر تلاش می‌کنند، افزود: فراخوان این جشنواره در روز‌های آتی منتشر می‌شود.

وی گفت: از تمام روزنامه‌نگاران فرهیخته مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و فعالان رسانه‌های اجتماعی در کرمان برای شرکت در این جشنواره دعوت می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار