فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با اشاره به نقش رسانه در تامین امنیت جامعه گفت:‌ یکی از رسالت‌های اصلی رسانه تامین امنیت روانی جامعه است.
کد خبر: ۱۱۱۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸ 08 August 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از ایرنا، سرهنگ «علی اصغر جمالی» روز سه شنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار ترتیب یافته بود، اظهار کرد: رسانه‌ها نقش بسزایی در تامین زنجیره امنیت در جامعه بر عهده دارند.

وی با اشاره به برخی از فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با نقش خطیر رسانه‌ها در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، بیان کرد: رسانه‌ها با توجه به جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری در مقابله با هجمه‌های گمراه کننده دشمنان علیه ملت ایران نقش آفرینی کنند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در ادامه به نقش رسانه‌ها در فرهنگ سازی برای کاهش جرایم در جامعه تاکید کرد و افزود: در جامعه امروزی، مطبوعات و رسانه نقش محوری در فرهنگ سازی دارد که باید از این ظرفیت نهایت بهره برداری را داشت.

وی با اشاره به نقش رسانه در توسعه کشور، اضافه کرد: رسانه‌ها با نقد‌های سازنده خود می‌توانند راهگشای بسیاری از مشکلات باشند.

سرهنگ «جمالی» در همچنین با بیان اینکه پلیس برای حفظ امنیت جامعه در آماده‌ترین وضعیت قرار دارد، گفت: پلیس حافظ جان و مال مردم است و با تقدیم هزاران شهید این را به اثبات رسانده است.

در ادامه این نشست معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش، رسانه‌ها را وجدان بیدار جامعه دانست و اظهار کرد: رشد و توسعه بدون رسانه ممکن نیست.

سرهنگ «حمید زنگانه» با قدردانی از رسانه‌های کیش، بیان کرد: خوشبختانه شتاب زدگی در بین رسانه‌های کیش جایگاهی ندارد.

وی پلیس و رسانه را ۲ بال حفظ امنیت در جامعه توصیف کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار