مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از افزایش همکاری‌های امدادی و عملیاتی هلال احمر بوشهر با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ 11 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از تسنیم، احسان ایزدپناه صبح امروز در نشست با مدیرعامل هلدینگ تخصصی دریایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و مدیرعامل شرکت صدرا با تأکید بر تعامل بین شرکت‌های دریایی و هلال احمر به تشریح عملکرد این مجموعه پرداخت.

وی از افزایش امداد ساحلی هلال احمر استان بوشهر خبر داد و افزود: با توجه به وسعت سطح ساحلی استان نگاه ویژه‌ای به موضوع امداد ساحلی داریم و در این زمینه جلسات متعددی با استاندار و مسئولان شهرستان‌های ساحلی برای هرچه بهتر شدن امدادرسانی دریایی داشته‌ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه ۸ پایگاه امداد دریایی در استان فعالیت دارند گفت: نیرو‌های داوطلب امدادی خبره در هلال احمر استان آموزش دیده و جذب صنایع دریایی و حتی نفت و گاز استان شده‌اند.

وی به نقش آموزش‌های امدادی در کاهش آسیب‌ها و صدمات حوادث اشاره و تأکید کرد: آمادگی خود را برای ارائه آموزش امدادی و عملیاتی نیرو‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا و شرکت صدرا اعلام می‌کنیم تا نسبت به خودامدادی و دیگر امدادی همه افراد آمادگی لازم را کسب کنند.

همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در حوزه امداد نجات دریایی

مدیرعامل هلدینگ تخصصی دریایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا نیز در این نشست از فعالیت‌های هلال احمر استان قدردانی کرد و گفت: هلال احمر توان امدادی بسیار خوبی در بخش دریایی دارد که می‌تواند کمک شایانی به حادثه‌دیده دریایی داشته باشد.

سید مسعود حسینی افزود: با توجه به مأموریت‌های ذاتی قرارگاه خاتم‌الانبیا و هلال احمر، برای خرید و تعمیرات ادوات و قایق‌های نجات دریایی هلال احمر در استان بوشهر آمادگی داریم.

وی تصریح کرد: با توجه به مهم بودن حوزه نجات دریایی و لزوم داشتن یک فروند قایق مجهز برای هلال احمر، این موضوع با جدیت از سوی هلدینگ دریایی قرارگاه خاتم‌الانبیا دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت صدرا نیز با تأکید بر تعامل سازنده این شرکت در آینده با هلال احمر به‌خصوص در حوزه آموزش امدادی نیرو‌ها خاطرنشان کرد: در جلسات مشورتی آینده در شرکت بر این موضوع که چگونه می‌توان هرچه بهتر و بیشتر با هلال احمر تعامل داشت تأکید خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به خدمات قابل توجه هلال احمر در زمینه حوادث و امداد جاده‌ای و دریایی، شرکت صدرا نهایت همکاری و تعامل را با هلال احمر برای ارتقا کیفی خدمات امدادی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار