کد خبر: ۱۱۱۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷ 12 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اداره هواشناسی مازندران متوسط دمای استان تا هفته آینده و همچنین وضعیت هفت روزه وضع هوای استان مازندران را پیش بینی کرد:  

متوسط دمای مازندران تا هفته آینده/ وضعیت جوی مازندران تا هفته آینده+ جداول  

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه هاي پيـش يابـي هواشناسـي، وضعيت جوي استان مازندران از روز جمعه 20/5/1402 تا پنج شنبه 26/5/1402 به شرح زير پيش بيني مي‏شود. ضمناًَ تغییرات احتمالی در بولتن پیش ‏بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

متوسط دمای مازندران تا هفته آینده/ وضعیت جوی مازندران تا هفته آینده+ جداول  


جمعه 20/5/1402 تا دوشنبه 23/5/1402:
صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش تدریجی و محسوس دما
بیشینه دما در مناطق غربی تا 35 درجه و در مناطق مرکزی و شرقی تا 39 درجه

سه ‏شنبه تا پنج شنبه 24 تا 26/5/1402:
صاف تا نیمه ابری همراه با تداوم هوای گرم و شرجی
بیشینه دما در مناطق غربی تا 33 درجه و در مناطق مرکزی و شرقی تا 37 درجه

 

هفته ای نسبتاً آرام در پیش است

 هفته جاری شرایط نسبتاً آرامی را در بیشتر نقاط کشور خواهیم داشت و علاوه بر عدم وقوع بارندگی خاص در بیشتر نقاط کشور ، سایر پدیده های جوی نیز زیاد قابل توجه نیستند .

 همانطور که گفتیم استان‌های نوار غربی ، شمالی و جنوبی کشور طی این هفته هوای گرم خواهند داشت و تقریباً تا اواخر هفته ، پیش بینی کاهش یا افزایش محسوس دما برای این نقاط نشده است و تقریباً شرایط دمایی تا پایان هفته یکسان خواهد بود .

 استان‌های نیمه شرقی کماکان با وزش بادهای ۱۲۰ روزه همراه بوده و شاهد وزش شدید باد و گردوخاک طی روزهای آینده تا پایان هفته خواهند بود که گاهی مناطقی از مرکز کشور را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد.

 از لحاظ بارشی نیز همانطور که گفتیم ، بارش خاصی پیش بینی نشده است و تنها در برخی روزها شاهد وقوع بارش های رگباری در برخی مناطق جنوبی و شمال غربی کشور خواهیم بود.

کانال هواشناسی ایران

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار