رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پل‌دختر گفت: آتش سوزی بر اثر واژگونی تانکر حمل سوخت در جاده پل‌دختر _ اندیمشک موجب مرگ دلخراش راننده آن شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷ 12 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از فارس، علی حسین جودکی روز شنبه در گفتگویی در پل‌دختر اظهار کرد: گزارش واژگونی یک‌دستگاه تریلر به شماره ۵۱۶ع۲۵ ایران ۲۹ حمل سوخت ساعت ۱۵ دقیقه بامداد شنبه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری پل‌دختر در کیلومتر ۲۵ منطقه تنگ فنی محور پل‌دختر _اندیمشک دریافت شد.

وی افزود: بلافاصله ۲ تیم با تجهیزات، شامل ۲ دستگاه خودروی سنگین و آتش‌نشانان از آتش نشانی پل‌دختر به محل حادثه اعزام شد.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پل‌دختر گفت: متاسفانه شدت آتش سوزی به حدی بود که راننده تریلر ۳۵ ساله با گرفتار شدن در شعله‌های آتش، جان خود را از دست داد.

وی افزود: این آتش سوزی پس از یک ساعت تلاش بی‌وقفه آتش نشانان حاضر در محل حادثه مهار و از سرایت آن به اطراف و پسماند‌های کشاورزی و منابع طبیعی جلوگیری به عمل آمد.

جودکی از بهمن ابراهیم پور رییس تلمبه خانه تنگ فنی و کارکنان آتش نشانی آن به خاطر اعزام یک‌دستگاه خودرو سنگین اطفا حریق جهت همکاری با عوامل آتش نشانی پل‌دختر در این حادثه تقدیر کرد.

رئیس آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری پل‌دختر گفت: علت واژگونی و آتش گرفتن تانکر حامل سوخت توسط کارشناس تصادفات پلیس راه در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار