مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: با هدف نظارت بیشتر بر تردد، کنترل ترافیک جاده و برقراری امنیت راه‌های برون‌ شهری ، تعداد ۱۱ دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان نصب شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ 14 August 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید زاهدین چشمه خاور  اظهار داشت: از این تعداد چهار دوربین در پایانه برکت، سه دوربین پایانه مرزی مهران، یک دوربین محور ایلام - سرابله محدوده تونل آزادی، یک دوربین محور شباب - پل سیمره، یک دوربین محور سرابله _ حمیل و یک دوربین محور ایلام - چوار محدوده ششدار نصب شده اند.

وی افزود: با نصب این تعداد دوربین نظارتی، مجموع دوربین ها به ۴۸ دوربین در محورهای مواصلاتی استان افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به نصب ۶ سامانه تردد شمار یادآور شد: ۲ سامانه محور آذر - برکت و بالعکس ، ۲ سامانه در محور مهران - ملکشاهی و بالعکس و ۲ سامانه در محور ایلام - صالح آباد و بالعکس نصب شده است.

۱۱ دوربین نظارتی جدید در جاده های استان ایلام نصب شد

چشمه خاور بیان کرد: نظارت مستقیم و مستمر بر وضعیت جاده‌ها در راستای کنترل ترافیک و اطلاع‌رسانی برخط از آخرین وضعیت راه‌ها به کاربران جاده‌ای برای افزایش ایمنی سفر از جمله اهداف هوشمندسازی جاده‌ها است.

وی اضافه کرد: این دوربین‌ها علاوه بر ثبت تخلف سرعت غیرمجاز لحظه‌ای، به تازگی به سامانه محاسبه میانگین سرعت در طول مسیر نیز تجهیز شده و این مهم نقش موثری در کنترل سرعت عبوری وسایل نقلیه در جاده‌های استان دارد./م

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار