رئیس شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد؛
رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: توسعه ورزش‌های مختلف همگانی به خصوص ورزش دو و میدانی و پیاده‌روی جزء برنامه‌های مهمی است که در شهر یزد حمایت و تقویت می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸ 15 August 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، عزیزالله سیفی با اشاره به اینکه شهرداری هر ساله مسابقات ورزشی محلات را بصورت گسترده در دستور کار قرار می‌دهد و امسال خوشبختانه با استقبال بی نظیر هم همراه شده بود، اظهار کرد: تقویت تیم‌های یزد در لیگ‌های کشوری در گرو حمایت و تقویت از ورزش‌های همگانی است.

وی در نشستی که با اعضای هیات دو ومیدانی استان برگزار شد افزود: در شهر یزد و محلات مختلف آن، ظرفیت‌ها و علاقه‌مندان زیادی به خصوص در حوزه دو و میدانی وجود دارد و شورای اسلامی شهر یزد آمادگی همکاری خود را برای همراهی با برنامه‌های این هیات در حوزه ورزش همگانی اعلام می‌دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: طبق قانون، شورای شهر نمی‌توان در بعد قهرمانی ورود و حمایت کند ولی برای ورزش‌های مختلف همگانی، زمینه آمادگی و همکاری وجود دارد.

سیفی با بیان اینکه رشته دو و میدانی دارای مواد مختلف و خیلی گسترده است بر ضرورت حمایت و تقویت آن توسط مسئولان و صاحبان صنایع و بخش خصوصی تاکید کرد.

همچنین در این نشست  محمد مهدی نیکونژاد، عضو شورای اسلامی شهر یزد با قدردانی از اقدامات هیات دو و میدانی استان به اهمیت همگانی کردن و گسترش آن در شهر یزد تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار