فرمانده سپاه خوزستان گفت: افراد در مرز چذابه در حال راه اندازی موکب‌ها، سازه‌های بسیار سنگین و زیبا، حسینیه و آشپزخانه هستند.
کد خبر: ۱۱۲۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ 16 August 2023

سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز چهارشنبه ضمن بازدید از طرح‌های عمرانی سپاه خوزستان در مرز چذابه در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز همه دلدادگان از نقاط مختلف دنیا گرد هم می‌آیند تا یک رویداد بسیار مهم و یک راهپیمایی عظیم که سراسر معنویت و آرامش قلوب و محبت به یکدیگر است را رقم بزنند.

فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی موکب‌ها در مرز چذابه اظهار کرد: افراد در مرز چذابه در حال راه اندازی موکب‌ها، سازه‌های بسیار سنگین و زیبا، حسینیه و آشپزخانه برای زائرانی هستند که از راه دور می‌آیند.

وی اظهار کرد: ۱۴۴ سرویس بهداشتی از «عین دو» اهواز تا ورودی موکب‌ها در حال ساخت است و در بحث حمل - نقل و تهیه آب - یخ و دیگر احتیاجاتی که عتبات احتیاج دارند از جمله کامیون، جرثقیل و سایر وسایل برای خدمات رسانی به مردم به کار گرفته شدند.

سردار شاهوارپور اضافه کرد: در روزهای آینده سیل عظیمی از زوار راهی کربلا خواهند شد و با افتخار دوباره همایشی بزرگ از گردهمایی شیعیان و دلدادگان حسینی رقم می‌خورد.

وی با تشکر از افراد گمنام و در حال تلاش برای ساخت و ساز و توسعه زیر ساخت‌های مسیر اربعین حسینی گفت: در این سال‌ها این افراد ثابت کردند که در طریق الحسین با اخلاص تمام در خدمت زائران هستند و این فرهنگ ما خوزستانی هاست که هر کسی زائر حسین باشد با همه لطف با این مردم برخورد می‌کنیم.

وی به مسئله امنیت، ترابری زائران و زیرساخت‌های درمانی نیز در مسیر «طریق الحسین» اشاره کرد و افزود: پیش بینی‌ها در این مورد با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط در حال انجام است.

سردار شاهوارپور گفت: اربعین رویداد فرصت‌هاست و ما باید حداکثر استفاده را ببریم و از اثرات معنوی آن به خصوص برای جوانان استفاده کنیم.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار