مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: پویش " نسیم حسینی" همزمان با آغاز مراسم اربعین حسینی به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند شهرهای مرزی در استان شروع شده است.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ 17 August 2023

جمال شیبه روز پنجشنبه در آیین توزیع لوازم ضروری زندگی در بین خانواده‌های نیازمند شهرستان هویزه بیان کرد: درقالب پویش نسیم حسینی صدقاتی که به نیت سلامتی سفر و امام عصر (عج) از سوی زائران در مراسم اربعین حسینی پرداخت می‌شود وسایل مورد نیاز زندگی خانواده‌های نیازمند شهرهای مرزی استان تهیه و توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان ادامه داد: این اداره کل پایگاه‌های جمع آوری صدقات را در مرزهای شلمچه و چذابه مستقر کرده است.

وی گفت: سال گذشته در قالب این پویش ۵۰۰ دستگاه یخچال تهیه و در بین نیازمندان ۶ شهری مرزی استان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان ادامه داد: امسال هدفگذاری شده در قالب این پویش یکهزار و ۴۵۲ دستگاه کولر تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند شهرهای مرزی استان توزیع شود.

وی افزود: امروز با کمک بنیاد علوی ۱۲۰ دستگاه وسایل ضروری زندگی مثل، کولر، یخچال و اجاق گاز تهیه و بین خانواده‌های نیازمند شهرستان هویزه توزیع شد.

شیبه بر همکاری دستگاه‌های مختلف با این نهاد حمایتی برای کمک‌ به نیازمندان استان تاکید کرد و گفت: تشکیل نهادهای حمایتی همچون بنیاد مستضعفان و کمیته امداد در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نشان دهنده اهمیت کمک به نیازمندان در نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: سال گذشته ۱۲ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی به مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال در بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شد.

به گزارش ایرنا، خوزستان از جمله چهار استان کشور است که مراسم باشکوه اربعین حسینی به واسطه همسایه بودن با کشور عراق در آن برگزار می‌شود.

۱۳۰ هزار خانواده نیازمند در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار