معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: با توجه به دستور رئیس‌جمهور مبنی بر رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای تولیدی، مشکلات این مجموعه‌ها در جلسات استانی و ملی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴ 18 August 2023

به گزارش تابناک قزوین، محسن کوشش تبار عصر امروز در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: فعالین اقتصادی بخش خصوصی، تجار و... نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری کشور دارند.

وی افزود: جلسات شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی می‌تواند پنجره‌ای نو برای طرح ایده‌های جدید و راهکار‌های عملیاتی در حوزه سرمایه گذاری و ... باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور یادآور شد: موانع پیش روی تولیدکنندگان در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سطح ملی و استانی به صورت مکرر پیگیری و توسط مدیران تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

این مقام مسوول بانک‌ها را موتور پیشران هر استان دانست و گفت: همراهی بانک‌ها با واحد‌های صنعتی و تولیدی می‌تواند موانع پیش روی واحد‌ها را رفع و موتور محرک واحد‌های صنعتی جهت رشد و توسعه اقتصادی باشد.

کوشش تبار از دستور رئیس جمهور مبنی بر تشکیل کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سطح ملی و استانی خبر داد و اذعان کرد: با توجه به دستور رییس جمهور مبنی بر رفع موانع تولید و حمایت از واحد‌های تولیدی، مشکلات این مجموعه‌ها در جلسات استانی و ملی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

وی افزود: با برگزاری منظم جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ۸۵ واحد راکد صنعتی در استان قزوین به چرخه تولید بازگشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور یادآور شد: نقش شرکت‌های دانش بنیان در بهره وری حوزه‌های اقتصادی و... باید جدی گرفته شود و تیم کلان مدیریتی اقتصادی کشور نیز از شرکت‌های فعال دانش بنیان استقبال می‌کند.

این مقام مسوول در پایان اظهار کرد: استان قزوین در بخش‌های مختلف امنیت سرمایه گذاری و شاخص وضعیت کسب و کار رتبه‌های حائز اهمیتی را به دست آورده است که قابل تقدیر می‌باشد.

گفتنی است معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور جهت بازدید از چند واحد صنعتی و تولیدی و شرکت در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی به استان قزوین سفر کرده بود.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار