سرپرست بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۲۰ هزار خدمت به مراجعه‌کنندگان بخش‌های درمانی و پارا کلینیکی بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه ارائه شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ 20 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از مهر، حسن فخرایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مدت یادشده ۴۲ هزار و ۲۷۱ نفر به اورژانس بیمارستان مراجعه کردند که از این تعداد به ۴ هزار و ۱۲ نفر خدمات بستری ارائه شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: از تعداد کل مراجعین بستری حدود ۱.۵ درصد به دلایل مختلف مانند نیاز به آنژیوگرافی یا گرفتن خدمات پیشرفته‌تر اعزام شدند و به سایر مراجعان در همین مرکز خدمات‌رسانی انجام شده است.

سرپرست بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه عنوان داشت: به ۲۲ درصد از مراجعان بستری خدمات جراحی ارائه شده است و از تعداد کل خدمات ارائه شده در بیمارستان ۴۲ هزار خدمت مربوط به بخش رادیولوژی و ۱۰۲ هزار خدمت مربوط به بخش آزمایشگاه بوده است.

وی ادامه داد: از کل خدمات ارائه شده در بخش رادیولوژی حدود ۲۲ هزار خدمت مربوط به سی‌تی‌اسکن، چهار هزار خدمت مربوط به سونوگرافی و ۱۵ هزار خدمت مربوط به عکس ساده بوده است.

فخرایی ضمن اشاره به فعال بودن کلینیک تخصصی دولتی در مرکز شهر بیان کرد: کلینیک تخصصی دولتی امام خمینی (ره) در مرکز شهر با اغلب تخصص‌های پزشکی فعال و در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

وی گفت: نسبت به جذب متخصص چشم‌پزشکی، رایزنی‌هایی با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر صورت گرفته است که در تلاش هستیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن این خواسته به حق مردم محقق شود.

سرپرست بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه عنوان داشت: کلینیک دیابت نیز در درمانگاه تخصصی در روز‌های سه‌شنبه فعال بوده و به بیماران دیابتی خدمات رایگان مانند ویزیت متخصص داخلی، قلب و سایر خدمات در صورت نیاز ارائه می‌شود.

وی با اشاره به نیاز به بهسازی و تعمیر بعضی از بخش‌های بیمارستان در پایان اظهار داشت: رسیدن به وضعیت مطلوب در ارائه خدمات درمانی به بیماران به‌عنوان هدف اصلی در این مرکز تعریف‌شده است که رسیدن به این مهم با همکاری و کمک مسئولان شهرستان، استان و خیرین حوزه سلامت امکان‌پذیر است و ارتقا بخش اورژانس و بهسازی بخش اطفال و نوزادان از اولویت‌های کاری امسال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار