در یزد اعلام شد:
مدیرکل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: امسال از سوی مراکز کاریابی 30 هزار شغل برای مددجویان این نهاد در سطح کشور ایجاد می شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴ 15 October 2015

به گزارش تابناک یزد،مهرعلی حق گویان در نشست هم اندیشی پیرامون حرفه اموزی و کاریابی مددجویان این نهاد در استان یزد افزود: از این تعداد چهار هزار نفر با تعامل با کارفرما ها و 26 هزار نفر نیز از طریق دفاتر کاریابی مشغول به کار می شوند.

وی ادامه داد: در سالجاری زمینه کاریابی و همچنین آموزش 307 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت فراهم می شود.
مدیر کل مدیرکل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امدادامام خمینی(ره) کشور افزود: به منظور ایجاد انگیزه برای کارفرمایان و دفاتر کاریابی برای فراهم سازی زمینه اشتغال مددجویان تحت حمایت، کمیته امداد بسته های تشویقی را در نظر گرفته است.
وی اضافه کرد: بر اساس آن هزینه حق بیمه سهم کارفرما که به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می کند، کمیته امداد 100 درصد این حق بیمه را در سال اول و 50 درصد حق بیمه سال دوم را نیز برابر حداقل حقوق و دستمزدی که وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی اعلام داشته پرداخت می کند.
وی خاطر نشان کرد: سال گذشته قریب به 27 هزار نفر به مراکز کاریابی معرفی و مشغول به کار شده اند.
حق گویان با بیان اینکه آموزش موجب شکوفایی قابلیت ها و استعداد های افراد می شود تصریح کرد: امسال برنامه های حرفه آموزی و کاریابی بر محوریت آموزشهای مهارتی و یک شغل پایدار و یک مهارت فنی در افراد است.
هم اکنون 40 هزار نفر از جمعیت استان در قالب 25 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که از این تعداد چهار هزار و 500 دانش اموز نیازمند می باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار