فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه دشمن در برخی مواقع مقابله پلیس با جرائم خشن را از طریق بازی با کلمات، جور دیگر و نقض حقوق شهروندی ارائه می‌کند، گفت: خبرنگاران ما با این اقدامات دشمن مقابله می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳ 21 August 2023

به گزارش تابناک زنجان، سردار محمد طراقیه، فرمانده انتظامی استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران که به طور مشترک با شهرداری زنجان به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با تاکید بر نقش همه مردم در تامین امنیت اظهار کرد: رسانه‌ها هم در تامین امنیت به ویژه امنیت ذهنی نقش مهمی دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان به اقدامات دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور اشاره و تصریح کرد: با این وجود با لطف خداوند، یاری حضرت، ولی عصر و همراهی مردم موفقیتی نداشتند.

وی با اذعان به همراهی رسانه‌ها با فراجا در تامین امنیت و همچنین ارائه خدمات انجام شده به مردم، افزود: این مهم در رسانه‌ها و توسط خبرنگاران متعهد انجام می‌شود.

سردار طراقیه با تاکید بر اینکه کشور در وسط یک جنگ تمام عیار قرار گرفته است، ادامه داد: مقابله با این نوع دشمنی اقدامات هوشمندانه نیاز دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه دشمن در برخی مواقع مقابله پلیس با جرائم خشن را با بازی کلمات جور دیگر ارائه و نقض حقوقی شهروندی می‌داند، افزود: خبرنگاران ما با این اقدامات دشمن مقابله می‌کنند.

وی امیدآفرینی را از توانایی‌های خبرنگاران عنوان و تاکید کرد: رسانه توان برجسته کردن یک لکه برای نادیده گرفتن همه اقدامات را دارد، ولی رسانه‌های ما اینچنین عمل نمی‌کنند.

سردار طراقیه هدف دشمن را گرفتن امید از مردم و پایمال کردن ارزش‌ها دانست و افزود: رسانه‌ها ظرفیت مقابله با این مهم را دارند، کما اینکه این مقابله هم انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با گرامیداشت روز خبرنگار افزود: این روز به مناسبت فداکاری یک خبرنگار متعهد به نظام انتخاب شده است.

وی با تاکید بر اینکه حق شهدا ادا شدنی نیست: ادامه داد: طی روز‌های گذشته نیروی انتظامی تعدادی شهید تقدیم امنیت کرده است.
منبع/فارس

برچسب ها: زنجان ، پلیس ، جرائم خشن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار