فرمانده کل انتظامی کشور امروز در جریان سفر به اصفهان از خانواده شهیدان امیرحسین زاده احمدی و محمد احسان شفیعی تجلیل و قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۲۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ 24 August 2023

سردار احمدرضا رادان امروز در جریان سفر به شهر اصفهان و در دیدار با خانواده شهیدان امیرحسین زاده احمدی و محمد احسان شفیعی امنیت امروز ایران اسلامی را حاصل فداکاری و ایثارگری شهدا عنوان کرد و گفت: شهدا با نثار خون خود امنیت کشور را تضمین کرده به نظام و انقلاب ما عزت و آبرو بخشیدند.

وی با بیان اینکه نباید هرگز یاد و خاطره شهدا از ذهن و خاطره مردم جامعه حذف شود افزود: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا باعث می‌شود هرگز از یاد نبریم که امنیت و آرامش امروز خود را مرهون جانفشانی جوانان رشید و شجاع این مرز بوم هستیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه شهادت سعادتی است که نصیب هر کسی نمی‌شود گفت: هر کسی سعادت شهید شدن در راه خدا را ندارد و این فیض الهی نصیب کسانی می‌شود که جزو مقربان درگاه حضرت حق هستند.

سردار رادان خانواده‌های معظم شهدا را مظهر صبر و استقامت عنوان کرد و افزود: البته ثواب صبر و استقامت خانواده‌های شهدا هم کمتر از مقام شهید و شهادت نیست و آن‌ها با ایثار و فدا کردن عزیز‌ترین فرزندانشان برای حفظ امنیت و آرامش مردم الگوی بسیاری خوبی از سبک زندگی ایرانی اسلامی را به ما ارائه می‌کنند و از این الگو باید بهترین استفاده را ببریم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: فراجا تنها جایی است که باب شهادت در آن باز بوده و کارکنان آن هم با قصد و نیت شهادت در راه خدا وارد این شغل و لباس مقدس شده و عهد بسته اند که تا آخرین قطره خون خود پای امنیت و آرامش و ارزش‌های انقلاب بایستند.

سردار رادان تصریح کرد: فرماندهی انتظامی چه در زمان دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن که در زمان صلح قرار داریم بیش از ۱۳ هزار شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و همچنان این راه تا زمان ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و سربازی در رکاب آن حضرت ادامه خواهد داد و بر سرعهد و پیمانی که با شهدا بسته ایستاده است.

فرمانده کل انتظامی کشور در خاتمه عنوان داشت: وقتی پای صحبت خانواده‌های شهدا می‌نشینیم همه آن‌ها بدون استثنا اعلام می‌کنند که اگر بازهم نیاز باشد حاضرند جان خود و دیگر عزیزانشان را فدای انقلاب کنند و آن‌ها با این رفتار خود نشان دادند که هنوز فرهنگ ایثار و شهادت و جانبازی برای پاسداری از دین و شرف کشور پابرجا است و مطمئناً تا وقتی چنین فرهنگی در جامعه وجود دارد دشمن هرگز جرأت تعرض به خاک کشور ما را پیدا نخواهد کرد.

سردار رادان در پایان از خانواده شهدای امنیت اصفهان تجلیل و قدردانی کرد؛ شهیدان امیرحسین زاده احمدی و محمد احسان شفیعی جمعه هفته گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار