مدیر آب و فاضلاب اهواز از آغاز بکار رسمی یک دستگاه خودروی آزمایشگاهی سیار برای پایش آب اماکن و مواکب اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ 28 August 2023

افشین حاتمی از آغاز به کار رسمی یک دستگاه خودروی آزمایشگاهی سیار برای پایش آب اماکن و مواکب اربعین حسینی خبرداد و اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت موجود در خودروی واکنش سریع و حوادث مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و تجهیز آن به دستگاه‌های پرتابل آزمایشگاهی، این خودرو به عنوان آزمایشگاه سیار آب و فاضلاب اهواز در مردادماه سال جاری به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: در اولین روزهای استقبال از زائرین حسینی در شهر اهواز و به برکت خدمت به زوار، خودروی آزمایشگاه سیار مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب اهواز به صورت رسمی کار خود را با پایش روزانه کیفیت آب و الزامات بهداشتی در اماکن اسکان زوار امام حسین «ع» و مواکب مستقر در شهرهای اهواز، کارون، باوی و حمیدیه آغاز کرد.

حاتمی تصریح کرد: طبق برنامه زمانبندی شده از مواکب مستقر در مسیرهای شلمچه و چذابه نیز بازرسی‌های کیفی انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: در جلسات کارشناسی با کارکنان آزمایشگاه‌ها و مسئولین مراکز پایش شهرها و روستاهای اهواز، کارون، باوی و حمیدیه بر تشدید اقدامات نظارتی و کنترل کیفیت آب آشامیدنی در مساجد، تکایا، مواکب و محل‌های اسکان زوار اربعین حسینی تاکید و آموزش‌های لازم جهت نظارت بر اجرای ضوابط و الزامات بهداشتی در مکان‌های اسکان و استقبال از زائرین ارایه شده است.

برچسب ها: اربعین ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار