هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران:
تیم فوتبال نساجی مقابل صنعت نفت آبادان با ارائه یک نمایش دلپذیر به یک پیروزی درخشان رسید. محمدرضا عباسی، علا عباس و فرشید اسماعیلی گلزنان نساجی در این مسابقه بودند و در سوی مقابل طالب ریکانی تک گل نفت را به ثمر رساند.
کد خبر: ۱۱۲۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۹ 30 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، درهفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران به یک برد شیرین و باارزش دست یافت. 

برد پرگل و شیرین تیم فوتبال نساجی مقابل تیم صنعت نفت آبادان
برد پرگل و شیرین تیم فوتبال نساجی مقابل تیم صنعت نفت آبادان  

بر اساس این گزارش ، تیم های فوتبال نساجی و نفت آبادان با هم دیدار کردند که نساجی برنده این دیدار شد.

نساجی مازندران در چارچوب هفته چهارم بازی های لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی، میزبان نفت آبادان بود که در نهایت این مسابقه با حساب 3 بر یک به سود نساجی مازندران پایان یافت.

محمدرضا عباسی، علا عباس و فرشید اسماعیلی گلزنان نساجی در این مسابقه بودند و در سوی مقابل طالب ریکانی تک گل نفت را به ثمر رساند.

در دقیقه ۲۳ گل زیبای محمدرضا عباسی با ضربه سر جو استادیوم را بیش از پیش به سود نساجی کرد تا همه شرایط برای یک برد پرگل و جذاب آماده شود.

 نیمه دوم این دیدار پرگل تر از نیمه اول دنبال شد. تیم فوتبال نساجی که برای برد تشنه‌تر از بازی‌های قبل نشان می‌داد نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد و به مانند نیمه نخست در ارسال از جناحین موفق ظاهر شود و در دقیقه ۴۹ روی ارسال زیبای عباسی توسط علا عباس با ضربه سر به گل دوم رسید.

تیم فوتبال نساجی بعد گل دوم باز هم رو به جلو رفت و موفق شد باری دیگر دروازه نفتی‌ها را باز کند. فرشید اسماعیلی در دقیقه ۵۴ روی یک حرکت زیبا و تو سرتوپ دیدنی با پای چپ موفق شد گل سوم نساجی را وارد دروازه نفتی‌ها کند تا نساجی بعد از هفته‌ها در لیگ برتر، شبی دلنشین در وطنی داشته باشد و تماشاگران ش را به وجد بیاورد.

 

ترکیب نساجی برابر صنعت‌نفت

رشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی، فرشید اسماعیلی، محمدرضا آزادی، فرزاد زامهران، محمود قائد رحمتی، صابر هردانی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد احسان حسینی، محمدرضا عباسی، علا عباس

 ترکیب صنعت‌نفت برابر نساجی

فهد طالب، عباس قاسم، میثم تهیدست، حسین سنگرگیر، امیرمحمد پناهی، رضا امانی نژاد، حکیم نصاری، طالب ریکانی، احمد شریعت‌زاده، فاخر تهامی، علی یوسف

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار