پیکر اکبر قمری، حسن بیت غانم و امین باوی از جانباختگان فاجعه منا، امروز(۲۳ مهر) در اهواز و آبادان تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 15 October 2015
امروز(23 مهر) پیکر سه تن از جانباختگان فاجعه منا به نام های اکبر قمری در اهواز و امین باوی از کروان قرآنی وحسن بیت غانم در آبادان تشییع و به خاک سپرده شدند.

تشییع پیکر اکبر قمری، امروز از حسینیه ثارالله اهواز آغاز در گلزار شهدای اهواز خاکسپاری شد و آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز بر پیکر این عزیز از دست رفته نماز اقامه کرد.

در این مراسم که با حضور خیل عظیم مردم و مسئولان همراه بود، آیت الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در اهواز و حجت الاسلام احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز نیز حضور داشتند.

همچنین در آبادان نیز پیکر امین باوی و حسن بیت غانم با حضور حضور آیت الله محسن حیدری نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز،  حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان و سایر مسئولان شهرستان تشییع شد.

تشییع پیکر این دو جانباخته از مصلای آبادان آغاز و پیکر حاج امین باوی از قاریان مطرح کشور و عضو گروه تواشیح بین المللی باقرالعلوم آبادان، در گلزار شهدای آبادان به خاک سپرده شد و پیکر حسن بیت غانم نیز بر اساس وصیت وی برای خاکسپاری در نجف اشرف به سمت شلمچه و سپس راهی عراق می شود.

در فاجعه منا هفت نفر از خوزستان جان خود را از دست دادند که عبدالستار نصاری در مکه به خاک سپرده شد و سه تن دیگر به نام های حسین بغلانی، محمدسعید سعیدی زاده، فواد مشعلی خبری در دست نیست.


منبع: شبستان

برچسب ها: فاجعه منا ، حادثه منا ، منا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار