آیین کلنگ‌زنی احداث مجتمع ورزشی اسپرت سیتی در شهرک نگین اصفهان برگزار گردید.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ 03 September 2023

آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع ورزشی تفریحی اسپرت سیتی با سالن‌های مجزا بولینگ و بیلیارد در شهر اصفهان با حضور امیرحسین صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان، علی‌اکبر رسالت شهردار منطقه ۱۲ اصفهان و مرتضی احمدی سرمایه‌گذار بخش خصوصی پروژه‌ صبح روز یکشنبه دوازدهم شهریورماه 1402 انجام گردید.
امیرحسین صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در این آیین اظهار داشت: این پروژه می‌تواند با تکمیل و تجهیز سرانه ورزشی اصفهان را افزایش دهد و رشته‌های زیرمجموعه‌ بولینگ و بیلیارد استان توسعه‌ بیشتری پیدا می‌کند.
وی ضمن تشکر از بخش خصوصی و سرمایه‌گذار این پروژه‌ ورزشی و تفریحی گفت: مشارکت و سهم بخش خصوصی در رشته‌های زیرمجموعه در سطح استان بالاست و در راستای اجرای وظایف قانونی و حمایت از باشگاه‌ها و مجموعه‌های مجوزدار و زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان گام برداشته ایم.
صمدانی با اشاره به جانمایی این پروژه و توسعه‌ رشته‌های زیرمجموعه حتی در مناطق کم برخوردار افزود: امید است با استعانت از خداوند متعال؛ این پروژه سریع‌تر احداث و تجهیز گردد تا عموم مردم شریف اصفهان از مزایای این مجتمع ورزشی بهره‌مند گردند.
لازم بذکر است پروژه مجتمع ورزشی تفریحی اسپرت سیتی اصفهان با زیربنای ده هزار متر مربع توسط بخش خصوصی با دارا بودن سالن‌های ورزشی شامل (بولینگ و بیلیارد و فیزیوتراپی و رستوران و ...) در منطقه‌ دوازده شهر اصفهان در شهرک نگین احداث و تجهیز می‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار