جانشین ستاد اربعین استان با اشاره به ثبت نام بیش از ۸۰ هزار یزدی در سامانه سماح گفت: ۷۴ هزار و ۸۵ نفر از این تعداد با پرداخت حق بیمه ثبت نام خود را قطعی کرده اند.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱ 04 September 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علی اکبر عزیزی، در بازدید از موکب های استان، با اشاره به اینکه این موکب ها آمادگی لازم برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی را دارند، گفت: سه موکب در مرز چذابه، پنج موکب در نجف، دو موکب در کاظمین، ۱۰ موکب در مسیر نجف تا کربلا و ۳۷ موکب در کربلا به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه خدمت رسانی به زائران یزدی در مرز چذابه با جدیت انجام می شود، افزود: موکب های استان در این پایانه مرزی با چای و شربت بصورت دائمی و سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام، بویژه آش گندم یزدی معروف به آش امام حسین از زائران پذیرایی می کنند.

مهندس عزیزی در ادامه افزود: با توجه به گرمی هوا موکب اوقاف استان نیز بین زائران کلاه و دستمال یزدی به عنوان عرق گیر توزیع می کند که این اقدام در جلوگیری از گرمازدگی زائران بسیار موثر است.

جانشین ستاد اربعین استان یزد با بیان اینکه تاکنون ۸۰ هزار و ۱۰۰ نفر از این استان در سامانه سماح ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد ۷۴ هزار و ۸۵ نفر هزینه بیمه خود را پرداخت و ثبت نام خود را در این سامانه قطعی کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار