سرپرست معاونت حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: با شروع طرح سراسری اربعین تا پایان روز 12 شهریورماه بیش از 16 هزار زائر از مقصد استان به پایانه‌های مرزی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 04 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی،میثم شجری سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به آغاز طرح سراسری اربعین از تاریخ 27 مردادماه سال جاری اظهار کرد: از آغاز اجرای این طرح تاکنون 16 هزار و 122 نفر از 3 پایانه مسافربری و دفاتر شرکت‌های مسافربری استان توسط 495 دستگاه اتوبوس به مرزها اعزام شده‌اند.
وی ادامه داد: تعداد سفرهای اربعین در سال جاری برابر 572 سفر که توسط 495 دستگاه ناوگان اتوبوسی و 77 دستگاه ناوگان مینی‌بوس و سواری کرایه بوده است.
سرپرست معاونت حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بیان کرد: بیشترین مسافران اعزامی از استان مرکزی با 14 هزار و 309 نفر به سمت ایلام و پایانه مرزی مهران بوده است.
شجری ادامه داد: به مرزهای چذابه 325 نفر، خسروی 586 و شلمچه 902 نفر اعزام شدند.
وی افزود: در راستای بازگشت زائرین از پایانه‌های مرزی نیز هفت هزار زائر توسط 218 دستگاه ناوگان اتوبوسی تا این تاریخ به استان مرکزی بازگشته‌اند.
شجری با اشاره به بازرسی انجام شده از دفاتر فروش بلیت خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بحث بلیت فروشی تاکنون هیچ تخلفی مبنی بر گران‌فروشی نیز گزارش نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار