در آستانه سال تحصیلی جدید.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از آغاز برگزاری جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید برای کمک به دانش آموزان نیازمند خبر داد
کد خبر: ۱۱۲۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶ 06 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، قباد مبشری ، گفت: کمیته امداد همه ساله در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت، جشن عاطفه‌ها را با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و همراهی مردم نوعدوست برگزار می‌کند.
وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها فرصتی برای تقسیم مهربانی بین هم نوعان نیازمند است، افزود: امسال نیز در کهگیلویه و بویراحمد، همانند سال‌های گذشته و همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور ماه تا ۱۵ مهرماه برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود.
مبشری گفت: بیش از ۲۱ هزار دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد حمایتی در استان، در سال تحصیلی جدید چشم انتظار کمک‌های خیران در جشن عاطفه‌های امسال هستند.
مدیرکل کمیته امداد تصریح کرد: مراسم شور عاطفه­ها با برپایی پایگاه‌های نمادین و مراکز نیکوکاری هفته آخر شهریور ماه در معابر و میادین و ۳۱ شهریورماه در مصلا‌های نمازجمعه برگزار می‌شود.
مبشری با بیان اینکه مراسم جشن عاطفه‌ها چهارم مهر در مدارس استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: با همکاری مراکز نیکوکاری و مدارس استان کمک‌های جمع آوری شده بین خانواده‌های دانش آموزان نیازمند تحت حمایت و دانش آموزان نیازمند شناسایی شده توسط مدارس توزیع می‌شود.
وی اعلام کرد: مردم نوعدوست استان و خیران علاوه بر حضور در پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد در استان، می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۷۴*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ در تامین نوشت افزار و لوازم تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد مشارکت کنند.
مبشری تأکید کرد: در حال حاضر ۴۸ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۱۱۵ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند و از خدمت متفاوت این نهاد در سرفصل‌های مختلف بهره مند می‌شوند.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار