جانباز ۷۰درصدی قطع نخاع «فاضل هیوری نژاد » به یاران شهیدش پیوست.
کد خبر: ۱۱۲۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 07 September 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با صدور پیامی به شرح زیر شهادت پاسدار وظیفه و جانباز ۷۰درصد قطع نخاع «فاضل هیوری نژاد » را تسلیت گفت.

در پیام جمال اسدی، آمده است؛ پل شهادت اصلی‌ترین وسیله‌ی عروج جانبازان به معبود الهی است که شهدای گران‌قدر با عبور از این گذرگاه نورانی برای همیشه تاریخ، جاویدان باقی‌مانده و عزت و سربلندی را برای ملّت بزرگ ایران اسلامی به‌جای گذاشته‌اند.

یکی دیگر از خیل عاشقان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و فرزند برومند دیگری از فرزندان ملت دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

پاسدار وظیفه و جانباز سرفراز «فاضل هیوری نژاد » بزرگمرد ایثارگری که با تحمل مشقات و سختی‌های حاصله از مقام رفیع جانبازی به‌سوی لقاءالله شتافت و داغ دوستان و هم‌رزمان خود را تازه کرد. وی با تحمل سال‌ها درد و رنج جانبازی به جایگاه والای شهادت نائل آمد و با پیوستن به خیل عظیم هم‌رزمان شهیدش، اجر صابران و جانبازان و توفیق شهادت، هر دو را از آن خود نمود.این‌جانب عروج جاودانه این جانباز شهید را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، خانواده‌ی صبور و مقاومش، جامعه‌ی ایثارگری استان ایلام ،شهرستان دهلران و عموم مردم تبریک و تسلیت عرض نموده بقای عمر همراه با سربلندی و سلامتی بازماندگان را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد/ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار