سرپرست جوان و پرتلاش سازمان آرامستان های اهواز به سمت مدیرعاملی این سازمان منصوب شد
کد خبر: ۱۱۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸ 15 October 2015
به گزارش تابناک خوزستان؛ طی حکمی از سوی مهندس سیدخلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز، حسین برون که پیش از این به عنوان سرپرست سازمان آرامستان های اهواز مشغول به فعالیت بود، به سمت مدیرعاملی این سازمان منصوب شد.

در این حکم آمده است:

"با عنایت به سوابق ارزنده جنابعالی و به استناد بند13 ماده 12 اساسنامه سازمان آرامستان های شهرداری اهواز و به موجب این ابلاغ شما را به عنوان مدیرعامل سازمان مذکور منصوب می نمایم. امید است با اتکال به درگاه متعال و استفاده بهینه از کلیه امکانات در انجام امور محوله و بهبود شرایط موجود و ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم شریف اهواز موفق و مؤید باشید."

گفتنی است اخیراً عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید استان خوزستان، در نامه ای خطاب به شهردار اهواز از تلاش ها و همکاری های حسین برون در برگزاری فعالیت های فرهنگی مانند مراسم غبار روبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس و اختصاص قطعه شهدای مدافع حرم در گلزار شهدای اهواز تقدیر کرده بود.

فرجیان در این نامه به شهرداری اهواز نوشته بود: امیدوارم با تدبیر و تصیمیم حضرتعالی، به هر نحوی که صلاح می دانید از ایشان(حسین برون) و مجموعه ی همکاران پرتلاش آن سازمان قدرشناسی بعمل آورده شود.
انتصاب مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز

به گزارش تابناک خوزستان؛ حسين برون از نیروهای جوان و خلاق اهواز است كه فعاليتهاي اجتماعي زيادي دارد.

وي در مدت كوتاه سرپرستي سازمان آرامستان شهرداري كلانشهر اهواز توانسته است ميزان رضايتمندي شهروندان و ارباب رجوع را افزایش دهد.

همچنین كاهش بروكراسي اداري توجه به رفاهيات نيروهاي پيماني و قراردادي برقراري سيستم اتوماسيون و سامانه زيارت مجازي متوفيات ، ساماندهي مزار سردار شهيد علي هاشمي و همرزمانش، اختصاص قطعه ويژه به شهداي مدافعين حرم، بهسازي سايت اداري سازمان، بهسازي و ساماندهي غسالخانه و استراحتگاه غسالهای آقا و بانو، برپايي نمايشگاه دفاع مقدس از جمله اقدامات مثبت حسين برون در دوره سرپرستي سازمان آرامستان شهرداري اهواز ميباشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
بنام خدا
جناب آقای حسن برون انتصاب شما بعنوان مدیر عامل آرامستانها را تبریگ میگویم.امیدوام که در تمام مراحل زندگی موفق باشید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار