کد خبر: ۱۱۲۵۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴ 08 September 2023

اختصاصی هما خوزستان
مینا فراز

با پایان یافتن سفر اربعین حسینی موج بازگشت زائران اربعین به کشور شدت بیشتری گرفت و زائران عتبات عالیات پس از زیارت امام مرقد مطهر امام علی علیه السلام در شهر نجف اشرف و مرقد مطهر امام حسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل علیه السلام در شهر کربلا به کشور بازگشتند از سوی نهادهای متولی در امر خدمات رسانی به زائران همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی کار خدمات رسانی مواکب تا بازگشت زائران از کشور عراق ادامه دارد.

همچنین حمل و نقل و جابجایی زائران با اتوبوس‌های در نظر گرفته شده در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه در استان خوزستان انجام می‌شود،به منظور تسهیل در خدمات رسانی به زوار محترم نظارت‌های دستگاه‌های نظارتی بر روند حمل و نقل و اسکان زائران انجام می‌شود.

در شهر های استان خوزستان بخصوص شعرهای مرزی و جاده های منتهی به پایانه های مرزی کمیته‌های ستاد اربعین با همه توان جهت کمک به مواکب بسیج شده اند تا خدمت به زائران به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

موکب بنیاد مستضعفان همچنان در مرز چذابه همچنان مستقر است، ضمن اینکه ۳ موکب ثابت نیز برای پذیرایی در زائران ایرانی و خارجی درحال خدمت رسانی هستند.

پیش از بازگشت زائران از سفر اربعین حسینی مرکز بهداشت خوزستان اعلام کرده بود که براساس وظایفی که بر عهده دارد، غربالگری سندرمیک بیمار‌های واگیردار برای زائران اربعین حسینی به صورت مستمر و شبانه روزی انجام می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار