مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از آغاز بوت ‌کمپ آموزشی کمک‌های اولیه به ‌مناسبت 19 شهریور روز جهانی کمک‌های اولیه خبرداد و گفت: این آموزش همزمان با سراسر شعب کشور در زنجان برگزار شده است.
کد خبر: ۱۱۲۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 10 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، حکمت اله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بوت کمپ آموزشی تابستانه با موضوع آموزش کمک‌های اولیه با هدف تقویت و توسعه مهارت‌های عموم مردم در زمینه کمک‌های اولیه و بهره‌مندی هدفمند از اوقات فراغت این فصل در محل پرتردد شهر‌ها از جمله پیاده راه زنجان با حضور مربیان فرهیخته و امدادی در حال برگزاری است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان افزود: در این بوت کمپ آموزشی افراد ضمن کسب مهارت‌های کمک‌های اولیه، تجربه یادگیری فشرده و شبکه سازی و تعامل با دیگران را تجربه کنند.

وی گفت: افراد آموزش دیده می‌توانند در زمان ضروری برای نجات جان خود و دیگران اقدامات لازم و آموزش دیده را تا رسیدن عوامل اورژانس انجام داده تا منجر به نجات جان فرد شود.

هاشمی ادامه داد: این اردوی ترکیبی۱۰ دوره فشرده رشته‌های کمک‌های اولیه در قالب یک پکیج جامع در سامانه آموزش‌های مجازی خادم با شعار «قهرمان جهان شوید» طراحی شده که فراگیران می‌توانند به صورت مجازی و حضوری در این دوره شرکت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: در این بوت کمپ سرفصل‌های آموزشی خفگی، احیای قلبی-ریوی، زخم و کنترل، گرما زدگی، سوختگی، مارگزیدگی، مسمومیت و بهداشت دست‌ها به صورت مجازی وحضوری به عموم مردم تدریس می‌شود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با مراجعه به سامانه مجازی آموزش‌های هلال‌احمر در دوره‌های آموزشی شرکت کنند.
منبع/فارس

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار