امام جمعه بیرم گفت: اخیرا مدیرعامل آبفا استان فارس طی مصاحبه‌ای با رسانه ها اعلام کرده که مشکل آب شرب منطقه تنشه بیرم( شش بخش جنوبی فارس) پنج سال دیگر زمان می برد و مردم صبر کنند !؟ واقعا برای یک مدیر طراز انقلاب اسلامی و دولت مردمی جای تأسف دارد!؟ آیا شما عمق فاجعه در این شهر میدانید !؟ آیا تاکنون از منطقه بازدید میدانی داشتید؟ که مردم درک کنید!؟ایا صدای این مردم به هئیت دولت رساندید؟
کد خبر: ۱۱۲۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 16 September 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حسین زاده امام جمعه بیرم در خصوص آب شرب این منطقه گفت: یک موضوع مهم و حیاتی است که آن مطالبه آب شرب منطقه محروم و دورافتاده بیرم ،قریب به ۱۹ سال است که مردم از راه های قانونی فریاد می زند که تاکنون نتیجه ای در برنداشت فقط وعده شنیدند

حسین زاده افزود: اخیرا مدیرعامل آبفا استان فارس طی مصاحبه‌ای با رسانه ها اعلام کرده که مشکل آب شرب منطقه تنشه بیرم( شش بخش جنوبی فارس) پنج سال دیگر زمان می برد و مردم صبر کنند !؟ واقعا برای یک مدیر طراز انقلاب اسلامی و دولت مردمی جای تأسف دارد!؟ آیا شما عمق فاجعه در این شهر میدانید !؟ آیا تاکنون از منطقه بازدید میدانی داشتید؟ که مردم درک کنید!؟ایا صدای این مردم به هئیت دولت رساندید؟

او ادامه داد: منطقه بیرم هم اکنون آب قابل شرب ندارد ،حتی جهت وضو گرفتن چشم می سوزد درختان خشک می کنند و به گفته دکترین در یک دهه اخیر بعلت نبود آب شرب سالم مردم با بیماریهای گوارشی ،کلیوی و سرطان دست و پنجه نرم می کنند ( متخصصان علت این بیمارها آب شرب اعلام نمودن) ما الان آب نداریم؟ ۱۹ سال است که این مردم تشنه بیرم مکاتبه های متعدد ، از تربیون های نمازجمعه ، مجلس شورای اسلامی و رسانه ها فریاد بی آبی می زند بعد شما اعلام می کنید پنج سال دیگر زمان می برد؟ عمق بحران می دانید!؟

امام جمعه بیرم خطاب به رییس جمهور بیان کرد: از همین تربیون مقدس نمازجمعه به نمایندگی از مردم کهن بیرم ،از حضرت آیت الله دکتر رئیسی ،رئیس جمهور محترم دولت مردمی و انقلابی در سفر چند روز آینده هئیت دولت به فارس دارند دعوت میکنیم که شخصا به این منطقه محروم و دورافتاده بیرم بازدید میدانی نماید و مشکل ۱۹ ساله آب شرب این مردم و ناعدالتی در بحث راه ارتباطی که با گذشت ۴۰ سال هنوز در شأن این مردم شهید پرور خطه نیست با دستورات انقلابی و جهادی برطرف نمایند و منازل بازسازی شده سیل ویرانگر دی ماه ۱۴۰۰ بیرم افتتاح و مردم این خطه بابت اعتبارات ویژه و خدمات رسانی دولت مردمی و انقلابی درسیل از حضرتعالی تشکر و قدردانی نمایند

لازم به ذکر است منطقه بیرم و پنج بخش جنوبی فارس شامل،عماده شهر ،فداغ،چاهورز،علامرودشت،خیرگو با جمعیت ۸۱ هزار نفری مشکل آب شرب دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار