استاندار یزد:
استاندار یزد از افزایش ضریب اطمینان و تاب آوری سیل بند‌های منتهی به شهر یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱ 17 September 2023

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یز، مهران فاطمی به منظور بررسی وضعیت سیل بند‌ها و بند‌های خاکی منتهی به شهر یزد به همراه جمعی از مسئولین در جریان آخرین وضعیت سیلبند‌ها قرار گرفت. ​​​​​​​

مهران فاطمی با بیان اینکه شهر یزد در مسیر سیلاب قرار دارد، گفت: لازم است سیل بند‌های اطراف شهر یزد بازبینی و تقویت شوند.

وی اظهار داشت: بعد از سیل دوم در یزد تاکنون اقدامات خوبی در احداث سیل بند‌ها و تقویت آن‌ها انجام گرفته است.

استاندار یزد ادامه داد: با استفاده از تجهیزات صنایع و کمک ارتش و دستگاه‌های متولی در استان یزد اقدامات خوبی صورت گرفته و ضریب اطمینان و تاب آوری مناسب برای سیل بند‌ها انجام شده است.

محی الدینی شهردار یزد هم در حاشیه این بازدید از ایجاد ۳ سیل بند در قسمت بالا دست پارک کوهستان خبر داد و اظهار داشت: دو سیل بند تاکنون تکمیل شده و گوراب سوم قبل از پارک کوهستان با ظرفیت ۸۰ هزار متر مکعب در حال تکمیل شدن است.

مدیر کل مدیریت بحران استان یزد هم گفت: بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ بند خاکی در استان وجود دارد و بخشی از سیل بند‌ها و بند‌های خاکی به منظور ایمن سازی و تقویت آن‌ها در دستور کار گرفته است.

ملک زاده افزود: تاکنون بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه زیر ساخت در اختیار دستگاه‌ها برای تقویت و بازسازی و احداث سیل بند‌ها و بند‌های خاکی تخصیص یافته است.​​​​​​​

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار