مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت: امروز همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس جمهوری ۵۶ فضای آموزشی شامل ۱۶۵ کلاس درس در استان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶ 17 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، امروز همزمان با تحویل ۲ هزار مدرسه در سراسر کشور با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور ۵۶ پروژه آموزشی در خراسان‌جنوبی نیز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، جمعی از مسوولان و فرهنگیان مورد بهره برداری قرار گرفت.

حامد رخسارپور، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی در این مراسم اظهارداشت: ۵۶ فضای آموزشی که امروز همزمان با ۲ هزار پروژه در سطح کشور به بهره برداری می‌رسد شامل ۱۶۵ کلاس درس و ۱۷ هزار و ۷۰۰ متر مربع زیربناست.

وی ابراز امیدواری کرد: با افتتاح این پروژه‌ها بخشی از کمبود فضای آموزشی در استان جبران شود.

وی ادامه داد: سرانه فضای آموزشی خراسان جنوبی از میانگین کشوری بالاتر بوده با این وجود در برخی مناطق به ویژه مرکز استان با کمبود کلاس درس مواجه هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی با اشاره به رودیکرد دولت سیزدهم به اتمام پروژه‌های خیرساز و عدالت آموزشی تصریح کرد: در خراسان جنوبی بیش از ۱۵۰ پروژه آموزشی خیرساز به صورت نیمه تمام وجود دارد که امروز ۵۶ پروژه به اتمام رسیده افتتاح شد.

رخسارپور گفت: شهرستان بیرجند به سبب رشد جمعیت و افزایش مهاجرت ناشی از خشکسالی‌های متوالی کمترین سرانه فضای آموزشی را دارد و ساخت مدرسه در این شهرستان دارای اولویت است.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار