با درایت سربازان گمنام امام زمان(عج) و رصد به موقع، ۲۰ نفر از صحنه‌گردانان برای ایجاد آشوب و اغتشاش در استان مرکزی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۲۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶ 18 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی ،سردار محسن کریمی گفت: همانطور که ده‌ها گروه مسلح در سطح کشور دستگیر شدند در استان مرکزی نیز تعدادی از افراد وابسته به منافقین که قصد آشوبگری و خرابکاری داشتند دستگیر و ادوات جنگی قابل توجهی از آنها کشف و ضبط شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود:با درایت سربازان گمنام امام زمان(عج) و رصد به موقع، ۲۰ نفر از صحنه‌گردانان برای ایجاد آشوب و اغتشاش در استان مرکزی دستگیر شدند. 

سردار کریمی بیان داشت:این افراد قصد ایجاد اغتشاش و آشوب در استان مرکزی داشتند که با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) قبل از ایجاد هر گونه خرابکاری شناسایی شدند.

وی اظهار کرد:همچنین در ۲ ماه اخیر ۴۰ نفر از آشوبگران توسط دستگاه‌های امنیتی، فراجا و وزارت اطلاعات در استان مرکزی شناسایی و دستگیر شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی‌ نیز بیان داشت:مردم با بصیرت استان مرکزی با وجود تلاش رسانه‌های بیگانه و فراخوان‌های دشمنان، با اغتشاشگران و ضربه زنندگان به وحدت و نظم جامعه اسلامی، همراهی نکردند و ۲ شب کاملاً آرام را پشت سر گذاشتیم.

نظری ادامه داد:شنبه شب، تعداد محدودی رفتارهای غیرمتعارف در یکی دو نقطه انجام شد که براساس بررسی‌های انجام گرفته، مشخص شد برای این اقدامات به حساب این افراد پول واریز شده بود.

وی افزود:دشمنان با وجود حجم بمباران رسانه‌ای و دروغ پراکنی نتوانستند به اهداف شوم از پیش تعیین شده خود، دست پیدا کنند و بی‌توجهی و عدم همراهی مردم و به‌ویژه جوانان موجب شد تا امنیت در مهد صنعت و فرهنگ کشور برقرار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار