سردار مثنوی : در همه برهه‌ها و فتنه‌ها تلاش برای مقابل نظام قرار دادن قومیت‌ها وجود داشته است و این روز‌ها هم دنبال لر‌ها بودند مثلا در قضیه ایذه همین راهبرد به کار گرفته شد که مقابله نظام راهبرد وحدت اقوام بوده است.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ 22 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار پاسدار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی استان گفت: احساس ما وقتی در آموزش و پرورش حضور پیدا می‌کنیم احساس بازگشت به خانه است به خانه خود بازگشته ایم و ما خود را محصول آموزش و پرورش می‌دانیم و امیداوریم بتوانیم خدمت گذار فرهنگیان باشیم.
مثنوی افزود : البته ما نسبت به حضور در همه محیط‌های مرتبط با آموزش و پرورش علاقه‌مند هستیم و اگر کم حضور داشته ایم از طرف ما نبوده بلکه از ما نخواسته اند ضمن اینکه در گذشته کمتر به آموزش و پرورش دعوت می‌شدیم، اما در دوره فعلی وضعیت بهتر شده است.
وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی گفت: این تقارن نشان دهنده پیوند ناگسستنی این دو است و در واقع باید گفت همه افتخارات را محصول عملکرد معلمان و مربیان خود می‌دانیم.
مثنوی ادامه داد: این روز‌های خیلی‌ها سعی دارند که سالگرد اغتشاشات سال قبل را یادآوری کنند، البته سالگرد اغتشاشات نیازی به یاداوری ندارد بلکه باید سعی کنیم این همه همدلی و پیوند بین مردم و انقلاب را نکوه بداریم که مردم همچنان پای انقلاب هستند.
وی با اشاره به تاکید رهبری در تقابل دوگانه اسلام و استکبار افزود: از آموزش و پرورش انتظار این است که با توجه به این دوگانه که رهبری فرمود پدیده معاصر متاثر از تقابل اسلام و استعمار است، از همین ابتدا و آغاز سال تحصیلی به تبین این موضوع بپردازند.
مثنوی گفت: متاسفانه گا‌ها در روزمرگی و یا داشتن اشتغالاتی که دشمن ایجاد می‌کند غفلت می‌کنیم که در هر دو صورت عیب است.
جانشین سپاه فتح استان بیان کرد: دشمن در مواجه با انقلاب ما و آنگونه که در گفتمان‌های درونی و اندیشکده‌های خود اذعان دارد در راهبرد دچار یک بن بست شده است.
سردار مثنوی به راهبرد‌های دشمن اشاره کرد و و افزود: راهبرد ثابتی که حتی در دولت‌های مختلف هم می‌دیدیم، راهبرد فشار از پایین چانه زنی از بالا است که متاسفانه گاهی از طرف فریب خوردگان داخلی پیش رفت، اما امروز راهبرد وحدت در مقابله آن از طرف نظام به کار گرفته شده و موفق بوده است.
وی ادامه داد: راهبرد استحاله و فروپاشی از درون که همواره دغدغه رهبری هم بوده، وضعیت عفاف و حجاب در سطح جامعه نشانه‌هایی از راهبرد استحاله فرهنگی است، اما امروز راهبرد‌های مقابله با آن موفق بوده است.
سردار مثنوی گفت: تجزیه و تفرقه از جمله راهبرد‌های دشمن در مقابله با نظام اسلامی است در حالی که در مقابله با این راهبرد دشمن امروز یکی از راهبرد‌های مهم که بیش از همه خودنمایی می‌کند راهبرد انسجام است.
وی ادامه داد: در همه برهه‌ها و فتنه‌ها تلاش برای مقابل نظام قرار دادن قومیت‌ها وجود داشته است و این روز‌ها هم دنبال لر‌ها بودند مثلا در قضیه ایذه همین راهبرد به کار گرفته شد که مقابله نظام راهبرد وحدت اقوام بوده است.
جانشین فرمانده سپاه فتح استان گفت: یکی از راهبرد‌های این سال‌ها تحریم و اقتصاد است که راهبرد اقتصاد مقاومتی تجویز نظام برای مقابله با آن بوده است و می‌بینیم که امروزه هم خلق فرصت‌های اقتصادی از نتایج مقاومت مردم ایران است.
سردار مثنوی ادامه داد: تحریف و جنگ شناختی از دیگر راهبرد‌های دشمن در مقابله با نظام و انقلاب است که راهبرد ما جهاد تبیین و توسعه فرهنگ جهاد کبیر است که مورد توجه ویژه رهبری است.
وی یکی دیگر از اقدامات دشمن را در قالب راهبرد جنگ نیابتی تحلیل کرد و گفت: نظام از این برنامه دشمن که ضربه نخورد، اما اقدام ما در مقابل این برنامه دشمن راهبرد جبهه مقاومت در سطح منطقه بوده که موفقیت‌های بی نظیری داشته است.
مثنوی افزود: دشمن اخیرا و طی این سال‌ها راهبرد جنگ ترکیبی و هیبریدی را طراحی و با تمام اندیشمندان خود به این موضوع ورود کرد که ما هم راهبرد دفاع همه جانبه را در دستور کار قرار دادیم.
جانشین سپاه فتح استان ادامه داد: دین هراسی و اسلام ستیزی از اقدامات دیگر دشمن بوده است که با همه امکانات در راستای القا ان تلاش کرد، اما نظام راهبرد معرفی اسلام رحمانی را طراحی و اجرا کرد. امروز نقش ما در گرایش به اسلام در دیگر مناطق جهان برجسته است و موفقیت‌های زیادی هم در این زمینه داشته ایم، اما دستگاه رسانه‌ای استکبار از انتشار این موج گرایش به اسلام و انقلاب جلوگیری می‌کند.
سردار مثنوی گفت: راهبرد شیعه ستیزی از جمله طراحی‌های دشمن بود که راهبرد تقریب مذاهب راه مقابله و خنثی سازی آن بوده است که جلوه‌هایی از آن را در اربعین حسینی و هفته وحدت به خوبی می‌بینیم.
جانشین سپاه فتح استان در ادامه با انتقاد از عملکرد دولت قبل اظهار داشت: جولان فعلی عبدالحمید نتیجه غفلت دولت قبل است که امروزه شاهدیم چه فتنه‌های برپا کرد و مطمئنا اگر غفلت نمی‌شد امروز دچار این مشکل نمی‌شدیم این در حالی است که بیش از ۷۰ مولوی اهل سنت در حال تبیین نظام هستند.
سردار مثنوی راهبرد حذف منطقه‌ای ایران را یکی دیگر از اقدامات بسیار مهم دشمن عنوان کرد و گفت: امروز راهبرد ما توسعه نفوذ منطقه‌ای و توسعه انقلاب فراتر از جهان اسلام است ضمن اینکه نقش ما در بیداری اسلامی برجسته است. نقش ما در افریقا، امریکای جنوبی و دیگر مناطق برجسته است و دشمن تقریبا در همه تلاش‌های خود به این نتیجه رسیده که شکست خوده است.
لازم به توضیح است در این آئین از زحمات سرگرد صالحی نیا تقدیر و سروان پاسدار مصطفی گلستانی به عنوان مسئول جدید بسیج دانش اموزی استان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار