قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه در بازدید سرزده از بیمارستان های شهرستان های خرمشهر، آبادان و شادگان از نزدیک با روند خدمت رسانی کادر بیمارستانی به شهروندان آشنا شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 16 October 2015
ایرج حریرچی در سفر به شهرستان های جنوب خوزستان، از بیمارستان های آیت الله طالقانی و شهید بهشتی آبادان، ولیعصر (عج) خرمشهر، شهید معرفی شادگان و بیمارستان صحرایی امام علی (ع) دیدن کرد.

وی همچنین از طرح های عمرانی نیمه کاره بخش بهداشت و درمان نظیر بیمارستان اروندکنار در شهرستان آبادان نیز دیدن کرد.

وی در حاشیه دیدار از این مراکز بهداشتی و درمانی در گفت و گو با ایرنا با بیان اقدامات دولت یازدهم در اجرای طرح تحول نظام سلامت، گفت:با استفاده از اعتبارات دولتی،ساخت بیمارستان 200 تختخوابی در مجاورت بیمارستان های آیت الله طالقانی و شهید بهشتی آبادان و تکمیل بیمارستان اروندکنار در دستور کار قرار گرفته است.

حریرچی اضافه کرد:وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی علاوه بر تامین نیازهای درمانی شهرستان ها از نظر سخت افزاری، اصلاح روش های پرداخت و تامین پزشک مورد نیاز روستاها را نیز در دستور کار قرار داد.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین پزشک متخصص تمام وقت مورد نیاز در مراکز درمانی و تامین پزشک مورد نیاز روستاهایی که بر اساس استانداردها به پزشک نیاز دارند را از اقدامات انجام شده برای تحقق اهداف طرح تحول سلامت بیان کرد.

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان سخنانش گفت:اقدامات مناسبی نیز در خصوص ارتقاء سطح بیمارستان های منطقه انجام شده است که می توان به ساخت بیمارستان، ساخت کلینیک ویژه و ساخت اورژانس جدید اشاره کرد و امیدواریم ظرف یکسال آینده شاهد نتیجه بخشی این پروژه ها باشیم.

ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان خوزستان، علیرضا آموزنده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، کامران سالمی مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر و مدیران محلی حوزه بهداشت و درمان شهرستان های آبادان و خرمشهر، حریرچی را در این بازدیدها همراهی کردند.

تعداد پرسنل، میزان تجهیزات، عملات عمرانی و ساخت و سازهای و سایر اقدامات انجام شده در بحث هتلینگ، نوع و نحوه ارائه خدمات از جمله محورهای مورد تاکید قائم مقام وزیر بهداشت در بازدید از این مراکز درمانی بود.

در این بازدید که با دیدار چهره به چهره با پرسنل بیمارستان ها نیز همراه بود، برای رفع مشکلات برخی شهروندان نیز دستور داده شد.

مشکل کمبود نیروی انسانی و تاخیر در پرداخت مطالبات از مهم ترین درخواست پرسنل این بیمارستان ها از قائم مقام وزیر بهداشت و درمان بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار