عملیات ساخت بیمارستان تخصصی سرطان به همت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در جاده گرگان به آق‌قلا آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵ 25 September 2023

به گزارش تابناک گلستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان گلستان، بیمارستان تخصصی سرطان در زمینی به مساحت ۴۵ هزار مترمربع و زیر بنای حدود ۳۰ هزار متر مربع ساخته خواهد شد و شامل‌ای مختلف تشخیصی و درمانی سرطان است.

آیت الله سیدمجتبی نورمفیدی در بازدید از روند آغاز عملیات احداث این بیمارستان، اظهار داشت: آیت الله نورمفیدی که از بدو پیروزی انقلاب تاکنون ده‌ها مدرسه، مرکز آموزشی و فرهنگی و بهداشتی ساخته است، اکنون گام بلند دیگری برای خدمت به مردم استان برداشته است. از ۲ سال پیش کار خرید زمین، اخذ مجوز‌ها و تهیه نقشه‌ها آغاز شده و چندی پیش عملیات اجرایی ساخت آن آغاز شده است.

وی افزود: متاسفانه برخی از انواع سرطان در این استان بسیار شایع بوده و نیاز به تشخیص و درمان این بیماری روزافزون است، به همین علت دغدغه وی از اوایل پیروزی انقلاب مبنی بر ساخت یک بیمارستان پیشرفته و مجهز، به این موضوع اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: امیدواریم این مرکز در آینده بتواند به اهالی استان و حتی دیگر مناطق و بیماران مبتلا به سرطان که بسیاری از آنان با مشکلات متعدد جسمی، روحی و حتی مالی درگیر هستند، خدمات ارزشمندی ارائه دهد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار