کد خبر: ۱۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹ 07 March 2015

٠ اصله نهال با شعار "هر نهال به یاد یک شهید" در شرکت پالایش نفت تهران کاشته شد.
به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت شهید تندگویان تهران، همزمان با فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و روز در ختکاری ٣٠٠ اصله نهال با شعار "هر نهال به یاد یک شهید"در این شرکت غرس شد.

بر اساس این گزارش اصلاح شبکه آبیاری، لایروبی جوی ها، علف تراشی، سمپاشی و احداث سوله ورمی کمپوست جهت تولید کود ارگانیک نیز از جمله اقدامهای انجام شده  در مجموعه فضای سبز شرکت  پالایش نفت تهران است.

گسترش فضای سبز، رعایت الزامهای زیست محیطی به منظور بهره گیری از هوای پاک و احترام به حقوق شهروندان دیگر موارد هستند نسبت به انجام آنها اقدام شده است.

برپایه این گزارش،نصب ٦ آنالایزر آنلاین جهت پایش میزان آلایندگی، نظارت بر استحصال و پاکسازی مواد نفتی و آلودگی آبهای زیرزمینی پالایشگاه،دستیابی به فناوری اندازه گیری آلاینده های محیطی آب و هوا، همچنین ساماندهی و استقرار سیستم مدیریت پسماند و اجرای پروژه ارزیابی آثار زیست محیطی واحد های قیر سازی و CCR مجموعه اقدامهای زیست محیطی انجام شده امسال است.

احداث واحد گرانول سازی گوگرد با ظرفیت ٣٠ تن در ساعت به منظور جلو گیری و انتشار گوگرد بصورت ذرات معلق در هوا و نصب و راه اندازی دو دستگاه سانتریفیوژ جهت بازیافت لجنهای نفتی و بیولوژیکی از دیگر اقدامهای شرکت پالایش نفت تهران در زمینه محیط زیست است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار