معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان تسهیلگری و تقویت مراکز غیردولتی را یکی از اقدامات مهم در حوزه سالمندی دانست و گفت: مراکز غیر دولتی باید بیش از پیش پای کار باشند تا برای رسیدن به اهداف ترسیم شده بتوانیم خوب ظاهر شویم.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ 04 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان امروز در جلسه شورای سالمندی استان با بیان اینکه دوران سالمندی یکی از مراحل زندگی است که رابطه تنگاتنگی هم با موضوع جمعیت دارد، اظهار داشت: برای جلوگیری از روند رو به رشد سالمندی و پیشگیری از بحران‌های آتی، قانون جوانی جمعیت لحاظ شده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان با اشاره به سند ملی سالمندی گفت: همه مسایل مورد نیاز سالمندان در این سند باید به طور مشخص گنجانده شود و اقدامات عملیاتی باید در کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت باید مدنظر قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌ها برای قشر سالمند باید با دقت نظر بیشتری هم در بعد استانی و هم در بعد ملی انجام و رصد شود، گفت: دبیرخانه شورای سالمندی با جدیت، محوریت و راهبری در ارتباط بخشی برای پیشبرد کار‌ها بیش از گذشته نقش آفرینی کند.
رفیعی تسهیلگری و تقویت مراکز غیردولتی را یکی از اقدامات مهم در حوزه سالمندی دانست و گفت: مراکز غیر دولتی باید بیش از پیش پای کار باشند و تا برای رسیدن به اهداف ترسیم شده بتوانیم خوب ظاهر شویم.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار