رئیس درمانگاه امام جعفر صادق «ع» سپاه فتح استان : بهترین متخصصین شهر اینجا حضور دارند بهترین تشخیص سونوگرافی در این مرکز است اما تبلیغات به اندازه کافی نداشته‌ایم.
کد خبر: ۱۱۳۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۹ 08 October 2023

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اهمیت حوزه بهداشت و سلامت در جامعه تا جایی است کهپای ثابت احکام و دستورات دین است و در علم آکادمیک هم در این خصوص به وفور می توان مطالب و تولیدات دید .

حوزه بهداشت و سلامت ، یکی از مهمترین کارکردهای یک دولت قوی و موفق است بنابراین معمولا هر دستگاهی بخش عمده ای از اعتبارات را صرف کارکنان خود در این حوزه و حتی اگر در توان باشد اقدام به راه ادازی مراکز اختصاصی درمانی می کند .

یکی از اقدامات خوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راه‌اندازی بهداری و مرکز جراحی محدود در یاسوج بوده که اکنون علاوه بر خدمات دهی به خانواده بزرگ سپاه پاسداران به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نیز خدمات متفاوتی ارائه می‌کند.

رئیس درمانگاه امام جعفر صادق «ع» سپاه فتح استان گفت : درمانگاه از دهه ۷۰ فعالیت داشته است اما به صورت محدودتر بوده ما اکنون با همه بیمه‌ها قرارداد داریم و درمانگاهی منحصر به فرد در استان هستیم رادیولوژی، سونوگرافی، کلینیک تخصصی پوست، زنان، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب ما فعال هستند چشم پزشکی بخش تزریقات و پانسمان و اورژانس ما هم فعال است با بیمه‌ نیروهای مسلح، خدمات درمانی و بانک‌ها طرف قرارداد هستیم و تعرفه‌های ما مناسب‌تر از هر جای دیگری است و قابل مقایسه با هیچ یک از مراکز درمانی نیست.

غریب پور افزود : برای مثال اگر ویزیت متخصص در بیرون ۱۳۰ هزار تومان است در اینجا نیم بها بوده و یا پزشک عمومی تعرفه ۴۰ هزار تومانی دارد همچنین در کل شهر جایی نداریم که کل آزمایش‌ها را ارائه دهند برای مثال یک آزمایش هپاتیت در بیرون بیش از ۶۰۰ هزار تومان است در اینجا با ۱۸۰ هزار تومان انجام می‌شود.

وی به یکی از مهم‌ترین بخش‌های درمانگاه سپاه اشاره کرد و گفت: بخش دندانپزشکی با ۶ یونیت صبح و بعد از ظهر فعال است فیزیوتراپی و شنوایی سنجی فعالی داریم برای افراد آزاد هم بسیار ارزان‌تر در نظر می‌گیریم کلینیک نیز در دو شیفت فعال است و امیدواریم به زودی بخش اتاق عمل ما هم راه‌اندازی شود.

غریب پور سپس به یکی از مزیت‌های بزرگ دیگر مجموعه درمانی اشاره می‌کند و می‌گوید بهترین متخصصین شهر اینجا حضور دارند بهترین تشخیص سونوگرافی در این مرکز است اما تبلیغات به اندازه کافی نداشته‌ایم.

برخی‌ها احساس می‌کنند اینجا فقط مربوط به نیروهای مسلح است در حالی که با کل بیمه‌ها قرارداد داریم و به همین خاطر تعداد مراجعین غیر نیروهای مسلح کم است در حالی که تعرفه‌های اینجا کمتر از نصف مراکز درمانی دیگر است.

غریب پور می‌گوید حتی ما فیزیوتراپی داریم آزمایشگاه ما با کیفیت بوده و در مراکز دولتی‌ چنین آزمایشگاهی نیست تعرفه آن هم بسیار پایین است آزمایشگاه‌ ما از بهترین‌هاست برای مثال اکوی ما در استان نمونه است.

او می‌گوید: روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ بیمار به ما مراجعه می‌کنند سال گذشته ۲۰۸ هزار نفر مراجعه کننده داشتیم برنامه توسعه کلینیک را هم داریم اما کمبود فضا هم وجود دارد با همه این تفاسیر مجموعه ما یک مجموعه کم نظیر در استان است.

در کلینیک تخصصی این درمانگاه خدمات مختلف از جمله فوق تخصص غدد، متخصص پوست و مو، داخلی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، اعصاب و روان، مغز و اعصاب، چشم پزشکی، ارتوپدی، عفونی، قلب و عروق، اطفال، کلیه و مجاری ادراری، جراح عمومی، نوار عصب ، نوار مغز و اکو انجام می شود.

درمانگاه امام جعفر صادق (ع) سپاه فتح با بیمه های پایه از جمله نیروهای مسلح، تامین اجتماعی، بیمه سلامت، خدمات درمانی، بانک ها، صدا و سیما، شرکت نفت و گاز، بیمه دی ، سینا، دانا، پارسیان، کوثر و آتیه سازان حافظ طرف قرارداد است و عموم همشهریان و هم استانی ها نیز خدمات رسانی می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار