مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با بیان اینکه ۲۸۲ کلاس درس برای سال تحصیلی جدید ساخته شده است، از این تعداد، ۱۹۲ کلاس درس برای مناطق محروم و کم‌‌برخوردار بوده است.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ 11 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، یونس بهاروند ظهر امروز در آئین افتتاح مدرسه خیرساز ایران من این شهرستان اظهار کرد: توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای نیازمند فراهم‌کردن زیرساخت‌های مختلف به ویژه حوزه آموزشی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در سیل ۹۸ با وجود خسارت بالا به فضا‌های آموزشی، اما با وجود همدلی و حضور خوب مسوولان و خیرین مدرسه‌ساز در مناطق سیل‌زده استان، بخشی از این خسارت جبران شد.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد مدارس خیرساز مشارکتی است، افزود: برخی مدارس به تنهایی توسط خیرین ساخته شده، با این حال حدود ۸۰ درصد این مدارس مشارکتی با سازمان نوسازی ساخته می‌شود.

بهاروند بیان داشت: در نیمه نخست امسال بیش از ۱۵ میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده که حدود ۳ میلیارد تومان آن برای هنرستان‌های استان بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با بیان اینکه ۲۸۲ کلاس درس در سال تحصیلی جدید در استان احداث شده است، گفت: از این تعداد، ۱۹۲ کلاس آن در مناطق روستایی، محروم و کمتر برخورار بوده است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار