مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از برگزاری نمایشگاه "ایرانی‌سازان" با حضور بیش از ۶۰ شرکت تولیدکننده قطعات داخلی حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در محل نمایشگاه های دائمی این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ 14 October 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید غلامحسین گرشاسبی اظهار کرد: این نمایشگاه در حوزه توانمندی‌های ساخت داخل، تعمیر و ساخت قطعات و تجهیزات صنایع پتروشیمی، نفت و گاز سوم تا پنجم آبان‌ماه در ایلام برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر ایلام واقع در "چغاسبز" میزبان تولیدکنندگان قطعات داخلی صنعت نفت کشور خواهد بود.

گرشاسبی ایجاد بستری برای حضور شرکت‌های ایرانی و معرفی توانائیها و فنآوری‌های جدید آنها در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی را از اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه ایرانی‌سازان در این استان بیان کرد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام یادآور شد: کاهش هزینه‌های تولید، معرفی فرصت‌ها و زمینه‌های استان ایلام جهت فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و نوآور، از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

 

گرشاسبی با اشاره به ظرفیت‌های استان ایلام در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، تاکید کرد: ۱۱ درصد گاز و ۶ درصد نفت کشور در ایلام تولید می‌شود و بنا به پیشنهاد استاندار ایلام، این استان قابلیت تبدیل به پارس غربی را دارد.

وی معرفی دستاوردهای استان ایلام درحوزه‌های مذکور را از اولویت‌های دیگر این نمایشگاه برشمرد و از مدیران، شرکت‌ها و دانشجویان استان برای حضور اثرگذار در این نمایشگاه دعوت کرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار