در حالی که گروه‌های تروریستی سوریه خبر شهادت یک مدافع ایرانی حریم آل‌الله را منتشر کرد‌ه‌اند، منابع آگاه از زنده بودن وی خبر می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 17 October 2015
تابناک بوشهر: حساب‌های کاربری وابسته به گروه تروریستی «جیش الحر» روز گذشته‌ پنجشنبه 23 مهرماه از شهادت «نادر حمید» مدافع ایرانی حریم آل‌الله در منطقه القنیطره خبر دادند.

به گزارش ابنا، پس از انتشار این خبر، گروهک‌های تروریستی نیز شهادت حاج نادر حمید را در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی خود اطلاع‌رسانی کردند.

در پی جو رسانه‌های دشمن در جبهه‌ مقاومت، چند پایگاه خبری داخلی نیز نسبت به پوشش خبر یاد شده اقدام کردند که ساعاتی قبل خانواده این رزمنده بسیجی و برخی منابع آگاه هرگونه خبر مبنی بر شهادت وی را تکذیب کردند.

منابع غیر رسمی علت مجروحیت مدافع ایرانی حریم آل‌الله را اصابت گلوله عنوان کرده اما از ارائه جزئیات بیشتر ماجرا خودداری کرده‌اند.

از طرفی، برخی منابع اعلام کرده‌اند که حاج نادر حمید هم‌اکنون در یکی از بیمارستان‌های دمشق تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

بر اساس این گزارش، «سیدمهدی موسوی»، «منصور مسلمی سواری»، «جبار دریساوی»، «حسن حزباوی»، سردار «سید حمید تقوی‌فر»، «علی منیعات»، «حبیب جنت‌مکان»، «هادی کجباف»، سردار «روزبه هلیسایی»، «سید جاسم نوری»، «احمد حیاری»، سردار «فرشاد حسونی‌زاده» و «حمید مختاروند» شهدای خوزستانی هستند که برای صیانت از اماکن مقدسه شیعه یا عملیات مستشاری در سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمده‌اند. 

سردار قاسم سلیمانی، شهید مهدی صابری، حاج نادر حمید
سردار قاسم سلیمانی، شهید مهدی صابری، حاج نادر حمید
حاج نادر حمید و هادی کجباف
حاج نادر حمید و هادی کجباف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار