شهردار اردبیل از برنامه‌ریزی برای اجرای ۱۲ پروژه بازآفرینی در محلات مختلف شهر اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ 14 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، محمود صفری در جلسه مشترک شهرداری و شورای شهر اردبیل با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بازآفرینی شهری با اشاره به گام بزرگ مدیریت شهری در راستای بازآفرینی شهری و تحقق وعده‌ها اظهار کرد: ۵۰ میلیارد تومان برای بازآفرینی شهری اختصاص یافته است که از این محل شاهد اجرای ۱۲ پروژه بازآفرینی در اردبیل هستیم.

وی با اشاره به دستاورد‌های اجلاس ملی معماری و شهرسازی و اختصاص اعتبارات لازم برای پروژه‌های بازآفرینی شهری در اردبیل افزود: در برگزاری اجلاس ملی معماری و شهرسازی به میزبانی اردبیل خواستار اختصاص اعتبار به پروژه‌های بازآفرینی شدیم.

شهردار اردبیل عنوان کرد: با پیگیری‌ها و مساعدت شرکت بازآفرینی شهری ایران ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرا و تداوم پروژه‌های بازآفرینی شهری در اردبیل اختصاص یافت.

صفری با اشاره به اینکه بازآفرینی بافت فرسوده، گامی برای توسعه پایدار شهری است، ادامه داد: احداث پارک ۶ هکتاری میراشرف، احداث خانه محله و تکمیل خانه سلامت در گلمغان، احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال و احداث مجموعه سالن ورزشی در محله ایران‌آباد و همچنین ایجاد راه دسترسی و بهسازی معابر محله ایران‌آباد از جمله پروژه‌های بازآفرینی شهری است.

شهردار اردبیل بیان کرد: احداث کلانتری ۱۶ در محله گلمغان و همچنین طرح و اجرای کف‌سازی و جداره‌سازی محله معمار از دیگر برنامه‌ها بود که هر دو پروژه در حال حاضر به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی تمامی پروژه‌های بازآفرینی شهری مطلوب است، تصریح کرد: عملیات عمرانی در هیچ پروژه‌ای در این زمینه تعطیل نیست.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار